خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / آموزش سئو / چگونه نام و عکس خود را در نتیجه جستجوی گوگل ثبت کنیم؟

چگونه نام و عکس خود را در نتیجه جستجوی گوگل ثبت کنیم؟

چگونه نام و عکس خود را در نتیجه جستجوی گوگل ثبت کنیم؟

اگر می‌خواهید نام خود و سایر اطلاعات در نتیجه جستجوی گوگل وجود داشته باشد، راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که Netiko.ir به آن ها اشاره خواهد کرد. مهم است که وقتی کسی نام شما را جستجو می کند، فرد صحیح را پیدا کند نه اطلاعات نادرستی که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. بیایید به برخی از راه‌های ثبت نام خود در نتیجه جستجوی گوگل نگاهی بیندازیم:

بسیاری از ما اغلب نام خود را در نتیجه جستجوی گوگل جستجو می کنیم. به این کار گشت و گذار در نفس یعنی جستجوی خود می گویند. اما، هیچ چیز ناامید کننده تر از یافتن افراد دیگر یا نتایج نامربوط در نتیجه جستجوی نام خودمان در گوگل نیست.

اگر می‌خواهید نام خود و سایر اطلاعات در نتیجه جستجوی گوگل وجود داشته باشد، راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد که Netiko.ir به آن ها اشاره خواهد کرد. سوال این است که چرا کسی می خواهد نام او در نتیجه جستجوی گوگل باشد؟ خوب، مهم است که وقتی کسی نام شما را جستجو می کند، فرد صحیح را پیدا کند نه اطلاعات نادرستی که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. بیایید به برخی از راه‌های ثبت نام خود در نتیجه جستجوی گوگل نگاهی بیندازیم:

راه مطمئن برای ثبت در صفحه اول نتیجه جستجوی گوگل

در گوگل همه چیز در مورد جستجوی با کیفیت است. بنابراین، برای اینکه نام خود را در رتبه اول در نتایج جستجوی گوگل ثبت کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وب سایت یا وبلاگ با کیفیت ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت اصلی است، دارای محتوای با کیفیت و مرتبط است که شامل نام شما یا اطلاعات مربوط به شما است. یک وب سایت/وبلاگ با نام شما یا حداقل نام شما در عنوان یک راه تضمینی برای ثبت در نتایج گوگل است.

پس از اتمام کار وب سایت خود، آن را به گوگل ارسال کنید. به طوری که هر زمان که شخصی شما را جستجو می کند، تنها اطلاعاتی را که می خواهید از طریق وب سایت خود فاش کنید، دریافت کند.

اگرچه ساختن وب‌سایت با نام شما می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما چندین سرویس وجود دارد که این امکان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. می توانید با استفاده از خدمات زیر وبلاگ یا سایت رایگان بسازید:

  • Blogspot
  • وردپرس
  • سایت گوگل
  • Weebly

نمایه های رسانه های اجتماعی را در نتیجه جستجوی گوگل ثبت کنید.

  1. یک نمایه در شبکه های اجتماعی اصلی ایجاد کنید.

پروفایل های لینکدین، فیس بوک و توییتر بسازید و مطمئن شوید که از نام خود در URL های نمایه استفاده می کنید. به عنوان مثال، نام کاربری توییتر شما باید چیزی شبیه بهyourname @ باشد. در فیس بوک، یک نمایه عمومی محدود ایجاد کنید و URL سفارشی خود را با نام خود به عنوان آدرس، مانند این درخواست کنید: www.facebook.com/yourname

اگر می خواهید یک لیست نمایه ای داشته باشید که فعالیت ها، جوامع و دوستان شما را فهرست کند، می توانید از پروفایل های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. درست کردن آنها آسان است به علاوه رایگان است. با روش های زیر می توانید نمایه ها یا حساب های خود را به صورت عمومی فهرست کنید:

ایجاد نمایه های گوگل – ساده ترین راه برای شناخته شدن شما در اینترنت از طریق نمایه های گوگل است. یکی ایجاد کنید، آن را تأیید کنید، آن را برای موتورهای جستجو باز کنید و سریع، نام شما در اینترنت است.

ایجاد حساب توییتر – به طور پیش فرض، توییتر عمومی است، یعنی گوگل حساب های توییتر را در نتایج جستجو نشان می دهد. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پروفایل توییتر با نام واقعی خود به عنوان نام کاربری ایجاد کنید. اکنون، دیگران می توانند اطلاعات کمی در مورد شما از جستجوی Google جمع آوری کنند.

نمایه فیس بوک را عمومی کنید – می توانید نمایه فیس بوک خود را باز کنید تا در نتیجه جستجوی گوگل لیست شود. همچنین می توانید تنظیم کنید که کاربر ناشناس بتواند نمایه کامل یا محدود شما را از صفحه تنظیمات مشاهده کند.

چگونه نام خود را به بالای نتیجه جستجوی گوگل برسانم؟

چگونگی کسب رتبه برتر در نتایج موتور جستجوی گوگل برای سال ها موضوع داغ بوده است. هنوز هم برای همه انواع کسب و کار، برای مشاوران و دیگر متخصصان، گروه‌ها و موسیقی‌دانان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، سیاستمداران و بسیاری دیگر بسیار مهم است.

 شما باید با تولید محتوایی که الگوریتم‌های جستجوی گوگل آن را جذاب‌تشخیص می دهد جای همنام خود را در گوگل بگیرید. شما می توانید این کار را با معروف شدن انجام دهید، که تعداد زیادی لینک به نام شما ایجاد می کند. در صورت عدم موفقیت، باید تا جایی که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، و با نوشتن مقالات محبوب یا وبلاگ نویسی، لینک ایجاد کنید.

یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

اگر از قبل وبسایت ندارید، www.yourname.com یا چیزی مشابه را دریافت کنید، سپس یک وب سایت اصلی ایجاد کنید (بسیاری از شرکت های میزبان می توانند به طور خودکار یک سایت اصلی را برای شما پیکربندی کنند تا مجبور نباشید با جنبه های کدنویسی مقابله کنید).

بعد، باید محتوا اضافه کنید. با یک بیوگرافی کوتاه از خود و یک عکس شروع کنید. بیوگرافی باید چند بار شامل نام شما باشد، اما زیاده روی نکنید – باید به طور طبیعی خوانده شود. (اگر به وب آشنایی دارید، باید بیوگرافی خود را با داده های ساختاریافته مانند schema.org یا نحو استاندارد دیگری علامت گذاری کنید.)

همچنین خوب است که اطلاعات غیر بیوگرافی در سایت خود داشته باشید که برای جستجوگران مفید باشد. ممکن است بخواهید چند مقاله کوتاه در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید یا مرتبط با حرفه شما هستند پست کنید. فقط مطمئن شوید که محتوا جالب و منحصر به فرد است (آن را از جای دیگری کپی نکنید). همچنین سعی کنید چیز قابل توجهی بنویسید. گوگل سایت‌هایی که دارای مقالات طولانی‌تر، ۸۰۰ کلمه به بالا، را بیش از سایت‌هایی با قطعه‌های کوتاه ترجیه می دهد.

همچنین باید یک بیانیه شناسایی برای خود بنویسید. برای مثال، دانکن کمپبل، از «روزنامه‌نگار تحقیقی و متخصص پزشکی قانونی رایانه» استفاده می‌کند و این در بیوگرافی توییتر او ظاهر می‌شود. جستجوی گوگل می‌تواند از جملاتی مانند این برای ابهام‌زدایی از افرادی که نام مشابهی دارند استفاده کند.

هنگامی که در مورد یک نام و یک توضیح جذاب (در صورت امکان) تصمیم گرفتید، باید وب سایت و حساب های توییتر، لینکدین و سایر رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید تا همه آنها پیام منحصر به فرد و متمایز یکسانی را برای گوگل ارسال کنند. هرچه بیشتر بتوانید نامگذاری انتخابی خود را در زندگی آکادمیک خود بگنجانید، بهتر است.

مالک نام دامنه خود باشید.

نتیجه جستجوی گوگل تحت تاثیر نام های دامنه قرار می گیرد، بنابراین خرید نام های مناسب، سرمایه گذاری خوبی برای برندسازی است. بدیهی است که .com قدرتمندترین TLDدامنه سطح بالا است، اما اکثر نام‌های رایج سال‌ها پیش برداشته شدند. گزینه های جایگزین عبارتند از .co.uk، .org، .net و info.

هنگامی که یک دامنه دارید، باید از آن استفاده کنید. اما یک صفحه از محتوای ثابت برای مدت طولانی مورد توجه گوگل قرار نخواهد گرفت. در حالت ایده آل، شما باید چندین صفحه داشته باشید. می توانید صفحه فرود داشته باشید که بگوید چه کاری انجام می دهید و چرا به آن اهمیت می دهید. شما باید یک صفحه «درباره نام شما» داشته باشید که به صفحه دانشگاه و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما پیوند می‌خورد، و در حالت ایده‌آل، اینها باید به وب‌سایت شما پیوند داده شوند. شما می توانید یک صفحه انتشاراتی داشته باشید که به مقالات دانشگاهی شما پیوند می دهد، با جزئیات و غیره. ایده پایه‌گذاری گوگل این بود که می‌توانید اهمیت یک صفحه وب را از روی تعداد لینک‌هایی که به آن و کیفیت وب‌سایت‌هایی که پیوند را انجام می‌دهند، تعیین کنید.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای سایت ها را رمزگشایی کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک بازیگر به نام مائده اسدالهی هستید، ممکن است کسی عبارت «بازیگر مائده اسداللهی» را جستجو کند. کلمه “بازیگر” یک کلمه کلیدی مرتبط با نام شما خواهد بود و گوگل به دنبال کلمه “دکتر” در وب سایت شما می گردد.

جستجو برای کلمات کلیدی خود را شروع کنید.

البته، این بدان معنا نیست که شما می توانید فقط با فهرست کردن کلمه کلیدی در وب سایت خودتان در نتایج گوگل ظاهر شوید. به همین دلیل است که ایده خوبی است که برای وب سایت خود مقالاتی بنویسید که در مورد موضوعاتی هستند که دوست دارید با آنها مرتبط شوید. از آنجایی که تعدادی از عبارات مرتبط با نام شما به روش های مختلف مرتبط می شوند، موتورهای جستجو مطمئن می شوند که سایت شما واقعاً درباره شماست. به همین دلیل است که بازیگر مائده اسداللهی ممکن است مقالاتی در مورد تکنیک های بازیگری، تئاتر کودکان، نکاتی برای بازیگران و غیره بنویسد. در عین حال، با کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. در روزهای اولیه وب، می‌توانستید فقط با فهرست کردن اصطلاح مورد علاقه خود (مثلاً «سیستم‌های تصفیه آب») مرتباً سایت خود را رتبه‌بندی کنید. اما این رویکرد در بیش از یک دهه موفقیت آمیز نبوده است و گوگل شما را به خاطر تلاش برای میانبرها جریمه می کند. به سادگی محتوای خوب در مورد موضوعات مرتبط با زندگی شما بنویسید و پیشرفت خواهید کرد.

نتیجه جستجوی گوگل سعی می‌کند تکنیک‌هایی مانند «پر کردن کلمات کلیدی» را شناسایی و مجازات کند، بنابراین باید از هر چیزی که فریبنده به نظر می‌رسد اجتناب کنید و در عین حال سعی کنید نام و بیانیه خود را تقویت کنید. لینک ها باید طبیعی باشند.

در حالت ایده آل، شما باید وب سایت خود را به طور منظم، حداقل یک بار در ماه به روز کنید. گوگل تمایل زیادی به «تازه بودن» دارد. هر چه بیشتر وب سایت خود را به روز کنید، عنکبوت های گوگل بیشتر آن را ایندکس می کنند و امتیاز بهتری کسب می کنید.

شروع به پرورش لینک های سایت کنید.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو به سایت‌هایی که اغلب پیوند داده می‌شوند با انتقال آن‌ها به بالای صفحه‌های نتایجشان پاداش می‌دهند، اما این کار زمانی خوب است که پیوندها متقابل نباشند: شما می‌خواهید که سایت‌ها بدون نیاز به پیوند مجدد به آن‌ها، به شما لینک دهند.

چند راه برای شروع ایجاد لینک سایت وجود دارد:

محتوای خود را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید: هر چه دیگران محتوای شما را بیشتر ببینند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، احتمال بیشتری وجود دارد که کسی به شما لینک دهد.

از یک هدف خوب حمایت کنید: بسیاری از موسسات خیریه و گروه های غیر انتفاعی در صورت مبادله برای مشارکت شما، پیوندی به سایت شما ارائه می دهند.

درباره ی admin

من سایت های زیادی داشتم و الان هم دارم اما هیچ سایتی به اندازه نتیکو برای من لذت بخش نیست چون تمام کاربر های من کسانی هستند که دنبال بازاریابی یا کسب درآمد اینترنتی اند و این دو چیز علاقه و مهارت واقعی منه. تیم ما بسیار خوشحاله که در خدمت شما عزیزانه 💝🌹🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *