هدایای تبلیغاتی را باید یکی از قدیمترین ابزارهای تبلیغاتی دانست که سالیان سال است، طرفداران زیادی دارد. مجموعههای بسیاری علاوه بر اجرای روشهای نوین بازاریابی و تبلیغاتی، هنوز هم استفاده از هدایای تبلیغاتی را مرسوم میدانند. به ویژه در ایام خاص یا مناسبتهای تقویمی که بازار هدیه دادن داغ میشود. شاید سؤالی که برای برندهای نوپا ایجاد شود، آن باشد که آیا صرف کردن بودجه برای این اقلام کارایی هم دارد؟ همراه ما باشید تا به شما درباره تأثیرات اقلام تبلیغاتی بگوییم.
اهمیت هدایای تبلیغاتی
با فرارسیدن ایام نمایشگاه و رویدادهای تجاری، مجموعهها به تکاپوی آن میافتند تا هدایایی را جهت هدیه به بازدیدکنندگان اهدا کنند. البته هدایای سازمانی تنها مربوط به محافل تجاری و رویدادهای حضوری نیست. بلکه این رسوم در ایام ویژه و مهم سال مانند شب یلدا، شب سال نو، روزهای مناسبتی و غیره نیز پابرجا است. برندها برنامهریزی بلند مدتی جهت هدیه تبلیغاتی دارند. در حقیقت آنها با اهدای محصولات تبلیغاتی که نام برند آنها روی آن نقش بسته است؛ سعی در فراگیر کردن نام برند خود دارند. آنها با این دسته از محصولات مشتریان جدیدی را آرامآرام برای برند خود خلق میکنند.
تأثیر هدایای تبلیغاتی بر آینده برندها
فکرش را بکنید بانوی جوانی هر روز صبح، در لیوانی قهوه بنوشد که لوگوی برند شما بر روی آن حک شده است. مدیری هنگام جلسه از
ست مدیریتی استفاده کند که برند شما بر روی آن میدرخشد و یا پسربچهای هر روز صبح با کلاهی به مدرسه برود که اسم برند شما بر روی آن دوخته شده است. عجیب به نظر میرسد اما این قدرت هدایای تبلیغاتی است که جزی از خانواده هر فرد میشود. اشخاص آرم برند شما را میبینند و در ضمیر ناخودآگاهشان حک میگردد و زمانی که قصد خرید دارند، بیاختیار از محصولات مجموعهای خریداری میکنند که با او زندگی کردهاند. یک برند با یک هدیه کوچک آینده خود را تضمین میکند و مشتریانش را برای همیشه حفظ مینماید.
هدایای تبلیغاتی راهحلی ایمن برای آینده برند
هدایا تبلیغاتی، چه با بودجهای کلان و چه با سرمایهای اندک تهیه شوند، میتوانند بهسرعت توجه طیف گستردهای از مخاطبان را به خود جلب کنند و به محبوبیت برندها بی افزایند. از همین رو، بازگشت سرمایه با استفاده از هدایا تبلیغاتی امری حتمی است که سرمایهگذاری در این بخش را منطقی میکند. هدایا تبلیغاتی هرچند کوچک و ارزان هم که باشند، همراه دریافتکننده خواهند بود و وارد زندگی روزمره آنها خواهند شد. به همین دلیل، نهتنها همیشه در برابر دیدگان دریافتکنندگان این هدایا تبلیغاتی قرار میگیرند؛ بلکه اطرافیان آنها نیز تحت تأثیر این هدایا تبلیغاتی قرارگرفته و همین موضوع طیف مخاطبان را گستردهتر میسازد.
دنیای متنوع و بزرگ هدایا تبلیغاتی بهاندازهای گسترده است که گاهی انتخاب کردن نوع هدیه تبلیغاتی را سخت میکند. به همین دلیل بسیاری از برندها مایل هستند از شرکتهای باتجربه و باسابقه در این زمینه کمک بگیرند تا مناسبترین هدیه تبلیغاتی را تهیه کنند. بااینحال، لازم به یادآوری این نکته است که شرکتها میتوانند بسته به میزان بودجه در نظر گرفتهشده و سلیقه خود، از میان برترین هدایای تبلیغاتی، گزینههای موردنظر خود را انتخاب کنند.
از روشهای چاپ غافل نشوید
موضوع بسیار مهمی که باید هنگام سفارشیسازی هدایای تبلیغاتی بسیار بدان توجه کنید، چاپ اطلاعات برند روی محصولات تبلیغاتی است. در حقیقت شما یک محصول را به مشتریان خود میدهید تا در هر مکان یا زمانی که از آن استفاده میکنند به یاد برند شما بیافتند. به همین دلیل بعد از انتخاب محصول تبلیغاتی باکیفیت و متناسب با ماهیت برند خود باید به چاپ اطلاعات روی آن توجه کنید.
روشهای چاپ اطلاعات روی محصولات تبلیغاتی بسیار متنوع هستند و کافی است شما با توجه به نوع محصول خود یا بودجه در نظر گرفته یک روش چاپی را انتخاب کنید. انواع روشهای چاپ شامل: چاپ تامپون، چاپ سلیک، چاپ فلت بد، گلدوزی، چاپ کورهای، چاپ لیزری و غیره میشود. در میان تمامی روشهای چاپ، حکاکی لیزر از موارد دیگر پرطرفدارتر است زیرا شما میتوانید به راحتی روی تمامی محصولات سفارشی خود اطلاعات مربوط به لوگو، شماره تماس، تگ لاین یا هر مورد دیگری را چاپ کنید.
از کجا هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟
شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعهها میتوانند برای رویدادهای مختلفی همانند همایشها، نمایشگاهها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبتهای متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت میتوانید با شماره 88308440-021 تماس بگیرید یا به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.