خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / کسب و کار اینترنتی / مدیریت اینباکس ایمیل با 7 ابزار حرفه ای

مدیریت اینباکس ایمیل با 7 ابزار حرفه ای

هفت ابزار هوش مصنوعی برای مدیریت اینباکس ایمیل[1] را در این مقاله بشناسید! اگر در دریایی از ایمیل غرق شده اید، مدیریت اینباکس ایمیل می­تواند چاره­ی کار باشد. شاید امتحان کردن لایف هک[2] دیگر کافی نباشد. به محض اینکه اینباکس خود را به صفر برسانید، ایمیل­ها دوباره سرازیر می­شوند.

مدیریت اینباکس ایمیل

ابزارهای ایمیل هوش مصنوعی برای مقابله با بی نظمی در قالب یک دستیار شخصی ایمیل برای سازمان­دهی اینباکس به شما کمک می­کنند. مزایا و ویژگی های هر برنامه­ی مدیریت اینباکس ایمیل متفاوت است، پس قبل از اینکه حواس تان با زنگ و سوت ها پرت شود، به آنچه واقعاً در ابزار ایمیل هوش مصنوعی نیاز دارید بپردازید.

چند سوال باقی می­ماند که باید قبل از تصمیم گیری به آنها پاسخ داد:

  • زمان زیادی را صرف چه کاری می­کنم؟
  • زمان کافی برای چه کاری ندارم؟
  • چه کارهایی به من در رسیدن به اهداف بازاریابی ام کمک می کنند؟
  • چه رویایی دارم اگر کس دیگری بتواند آن را برای من انجام دهد؟

این سوالات بجای اینکه به کارهای عادی روزمره­تان اضافه کنند، در تمرکز روی گزینه­هایی که وقت شما را هدر نمی­دهند کمک خواهند کرد.

1- SalesHandy

SalesHandy روی کمک به افراد دست اندرکار در کارهای فروش یا اهداف فروش تمرکز می­کند تا سریعتر و پیوسته تر به آن اهداف دست یابند. نخستین پیشنهاد SalesHandy پیگیری (ردیابی) ایمیل است که می­توانید در نسخه­ی رایگان نامحدود دسترسی داشته باشید.

با پیگیری ایمیل می­تواند متوجه شوید افراد چه موقع ایمیل­های شما را باز می­کنند. می­توانید حتی روی ارائه­ی اعلان کوتاه روی صفحه­ی نمایش تان تنظیم کنید، بنابراین مجبور نیستید برگردید و چک کنید. کم کم یاد می­گیرید چه کسی علاقمندترین است و یا افراد ایمیل را بلافاصله یا چند روز یا چند هفته بعد و غیره باز خواهند کرد.

موقتاً این ویژگی را بی صدا کنید. اگر فروش زیاد دارید و روی کمپین برای یک دوره­ی زمانی تمرکز کرده اید، این برنامه بسیار مفید است. می­توانید انرژی خود را صرف گرفتن اعلان ها کنید و وقتی آماده ی تمرکز روی کارهای دیگر شدید، خاموش کنید.

بنگرید چگونه آژانس من می­تواند حجم زیادی از ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.

  • سئو- بازکردن (گشودن) حجم بالای ترافیک سئو. نتایج واقعی را بنگرید.
  • بازاریابی محتوا- تیم ما محتوای تاثیرگذاری را خلق می­کند که به اشتراک گذاشته خواهد شد، لینک ها را بدست خواهد آورد و ترافیک را جذب خواهد کرد.
  • رسانه ی پولی- راهبردهای پرداخت موثر با ROI (نرخ بازگشت سرمایه) مشخص

همچنین می­توانید الگوهای ایمیل را خلق کنید، بنابراین زمان کمتری را برای پیش نویس ایمیل­ها صرف خواهید کرد. همانطور که ذکرشد، این سرویس رایگان است، اما می­توانید تا نه دلار در ماه به ازای هر شخص برای گرفتن دسترسی به جنبه­هایی همچون لینک ردیابی برای یافتن افرادی که روی آن و ادغام کردن ایمیل کلیک می­کنند ارتقا دهید. ارتقاهای بیشتر برای تیم هایی وجود دارند که برای جنبه­های اضافی دسترسی می دهند. SalesHandy برنامه­ی افزودنی کروم جی میل و یکپارچگی اوت لوک را ارائه می­کند.

2- فرانت (Front)

با تیم خود در مدیریت اینباکس ایمیل با کمک فرانت مشارکت کنید. فرانت به شما امکان می دهد برچسب­ها و اعضای تیم را به ایمیل تان اختصاص دهید. بهتر اینکه، می­توانید از جریان ها کاری و یکپارچگی­های متعدد برای خودکارکردن فرایند استفاده کنید، بنابراین زمان کمتری را برای پردازش ایمیل های ورودی صرف می کنید. فرانت بواسطه­ی بالابردن زمان پاسخگویی و ارتباط به گفته­ی خود می­تواند به مشتریان حس VIP بودن (افراد خیلی مهم) بدهد.

کامنت گذاری (ثبت نظر) داخلی در اینباکس ایمیل تان به سایر اعضای تیم اجازه می­دهد قبل از علنی کردن پاسخ رسمی همکاری کنند  و تخصیص یعنی پاسخ ارسالی به شخص مناسب می­رسد. قیمت از 19 دلار در ماه، به ازای هر نفر، برای تیم ها 10 دلار یا کمتر شروع می­شود. با این قیمت می­توانید به ایمیل و نیز رسانه­های اجتماعی و پیامک­های کوتاه با تیم تان وصل شوید. می­توانید همچنین از تابع (عملکرد) کامنت گذاری و تخصیص پایه، خلق قوانین و یکپارچگی ابزارهای دیگر استفاده کنید. گزینه های شخصی سازی شده ازجمله یکپارچگی های بیشتر، قوانین و پیگیری داده­ها با ارتقای برنامه­ها ارائه می شوند، بنابراین می­توانید مشاهده کنید سیستم تان چقدر خوب کار می­کند.

3- دراگ (Drag)

دراگ سبب همکاری تیم با اینباکس­های جی­میل می­شود. با این اپلیکیشن می­توانید آدرس ایمیل منحصربفرد برای ارائه­ی خدمات به مشتریان، کارکردن با یکدیگر بعنوان یک تیم و ادامه دادن با آنها خلق کنید.

مثلاً می­توانید یک حساب کاربری برای خدمات به مشتری یا میز راهنما راه اندازی کنید. این برنامه می­تواند همچنین برای تیم های فروش یا CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) مفید باشد. ایمیل تان را ازطریق ارسال ایمیل­های بسیار مهم به یک اینباکس باز نگه می­دارید که افراد متعدد می­توانند در اداره­ی آن کمک کنند. دراگ میزبان ابزارها با اینباکس مشترک می­شود. تیم با ورود به حساب کاربری تان به ایمیل­ها دسترسی دارد و بنابراین می­توانند درصورت لزوم پاسخ دهند.

دراگ همچنین بعنوان داشبورد خودش خدمت رسانی می­کند. از اینجا می­توانید ایمیل­ها را به اعضای تیم واگذار کنید و برچسب ها یا موعدهای مقرر را تنظیم کنید. می­توانید یادداشت­ها یا وظایف محول شده را به ایمیل­ها اضافه کنید، همانطور که وارد می شوند. همچنین ویژگی چت داخلی برای اعضای تیم برای صحبت بلافاصله (آنی) در مورد پروژه ها یا موضوعات وجود دارد.

در این داشبورد می­توانید فهرست های مختلف را خلق کنید و همانطور که ایمیل ها پردازش می شوند، بین فهرست­ها جابجا کنید. جنبه­های خودکارسازی می توانند راندمان تان را بیشتر بهبود دهند. جنبه های دیگر یادداشت عبارتنداز الگوهای ایمیل، پیگیری داده ها و تحلیل و فهرست کارها.

می توانید با اصول پایه با گزینه­ی رایگان دراگ شروع کنید. شما به اکثر جنبه­های شان دسترسی خواهید داشت، اگرچه می­توانید همچنین یک اینباکس داشته باشید و ایمیل­های تان با واترمارک[3] «ارسال شده توسط دراگ» برچسب گذاری خواهند شد. برای حذف تبلیغات کوتاه در ایمیل­های ارسال شده، اینباکس های بیشتر و سایر جنبه­های افزوده شده را بازکنید، جنبه­های پولی (پرداختی) از هشت دلار در ماه، به ازای هر کاربر شروع می­شوند.

4- EmailAnalytics

آماده ی ابزارهای بیشتر ایمیل هوش مصنوعی جی میل هستید؟ EmailAnalytics به شما در گردآوری ایمیل های تان و پاسخ سریع به آنها کمک می کند.

داشبورد EmailAnalytics از داده ها در ارائه­ی تصویر بهتر چگونگی کار با سیستم های ایمیل تان استفاده می کند و فرصت های بهبود دسترسی به هیئت مدیره را پیش رو قرار می دهد. مرورکلی فعالیت ایمیل تان را مشاهده کنید ازجمله کسی که ارسال می­کند و اکثراً پاسخ می دهد، زمانی که اغلب ایمیل­ها می آیند و زمان پاسخ تان. می­توانید همچنین تعداد ایمیل­ها را ازطریق برخی کتگوری (دسته) ها پایش کنید.

این اپلیکیشن بعنوان ابزار پایش برای نظارت از نحوه ی پیش برد کار تیم کار می کند  و می­توانید گزارش­هایی را برای تیم درست کنید تا به آنها کمک کند با سیستم­های بهبود یافته دست به کار شوند. می توانید EmailAnalytics را بصورت رایگان بمدت 14 روز امتحان کنید. در این مدت، زمان کافی برای آشنایی با محصول دارید و دریابید داده­ها برای تیم تان مفید است یا نه.

هر برنامه پس از دوره­ی آزمایشی از پنج دلار در ماه شروع می­شود. این طرح طبق تعریف برای کاربران شخصی است که قصد دارند از آنها استفاده دارند. همچنین می­توانید با ویژگی­های بیشتر به  Pro  بروید. برای قیمت­گذاری تیمی باید مستقیماً با شرکت تماس بگیرید تا قیمت را دریافت کنید.

5- Clean Email

بنابراین بسیاری از ابزارهای مدیریت اینباکس ایمیل دارای ویژگی­هایی هستند که شما را در مسیر پیگیری یا بهبود فروش یا پردازش­های خدمات به مشتری قرار می­دهند، اما گاهی اوقات نیاز به کمک دارید تا اینباکس خود را منظم­تر و سبک­تر نگه دارید.

Clean Email به پاکسازی اینباکس ایمیل­هایی که نیاز ندارید کمک می­کند، بنابراین می­توانید روی ایمیل­های مورد نیاز تمرکز کنید. این جادو چگونه رخ می دهد؟ ازطریق کارهای دسته جمعی[4] و سازمان های خودکار، می توانید جاروهای بزرگ برای بهبود اینباکس تان بسازید. مثلاً می­توانید ایمیل­ها را بصورت گروهی فیلتر (پالایش) و مرتب کنید، مثلاً از برخی ارسال کننده­ها یا سال­های گذشته یا پوسته[5] های بزرگتر همچون اعلانات رسانه ای اجتماعی. وقتی برچسب زده می­شوند، می­توانید آنها را بصورت انبوه حذف کنید.

برای جادویی تر کردن می­توانید این کارها را خودکار کنید. Clean Email جنبه­های حفاظت داده ها و لغو اشتراک[6] را عرضه می­کند. برنامه­ها از 9.99 دلار در ماه برای یک حساب کاربری شروع می­شوند.

6- Smart Assist

آماده­ی کمک دیجیتالی برای مراقبت (رسیدگی) از مدیریت ایمیل هستید؟ Smart Assist برای کمک اینجاست. پردازش  Smart Assist  به چند مرحله تقسیم می شود. ابتدا، دستیار خود را برای شناسایی برخی ایمیل­ها همچون پرچم گذاری ارسال کنندگان خاص یا قسمت های موضوعی آموزش می دهید.

سپس می­گویید چه اتفاقی برای آن ایمیل ها باید بیفتد. آیا آنها باید حذف شوند؟ یا دسته بندی شوند؟ یا باید به آنها پاسخ دهید؟ هنگامی که دستیار شما شروع به کار می­کند، باید هرگونه تغییر را برای بهبود گردش کار متناوباً چک کنید.

قیمت گذاری از 4.99 دلار در ماه به ازای هر کاربر برای جنبه­های پایه شروع می شود. برای ارائه­ی این جنبه­ها به تیم باید 14.99 دلار در ماه به ازای هر کاربر یا 24.99 دلار در ماه به ازای هر کاربر برای سازمان یا پشتیبانی در سطح شرکت پرداخت کنید.

7-  SaneBox

SaneBox قول می­دهد کاری را انجام دهد که از نامش پیداست: شما و (اینباکس تان) را سالم نگه دارد. یک مفهوم ساده. با قرار دادن ایمیل­ها در پوشه ها بر اساس دسته­بندی (کتگوری) می­توانید بر مهم­ترین ایمیل­ها تمرکز کنید، بنابراین حواس­تان پرت ایمیل­های غیرضرور نخواهد شد. این اقدام از هرجا که ایمیل تان را چک می­کنید همچون تلفن همراه، کامپیوتر رومیزی یا یک اپلیکیشن قبلاً رخ داده است.

بعبارت دیگر، نیازی به استفاده از نرم افزار یا اپ مجزا نیست. کار با SaneBox ساده است.

SaneBox با بکارگیری فناوری ابزارهای ایمیل هوش مصنوعی، رفتار شما را برای دسته بندی یاد می­گیرد جایی که ایمیل­های جدید باید بروند. هرچه بیشتر درمورد نحوه­ی تعامل با ایمیل­های تان یاد بگیرید، خدمات مفیدتر می شوند.

SaneBox سه سطح قیمت­گذاری متفاوت دارد. اولی، هفت دلار در ماه برای یک حساب کاربری ایمیل دردسترس است و می­توانید یک جنبه­ی اختیاری (انتخابی) را انتخاب کنید. برای 12 دلار در ماه می­توانید SaneBox را روی دو حساب کاربری ایمیل استفاده کنید و پنج جنبه­ی انتخابی را بگیرید. برای 35 دلار در ماه می­توانید آن را روی چهار حساب کاربری ایمیل استفاده کنید و جنبه­های نامحدود را بگیرید.

https://neilpatel.com/blog/email-inbox-management/

  • [1] Email Inbox: صندوق نامه ی الکترونیکی
  • [2] life hack: ترفندهای روزمره
  • [3] Watermark
  • [4] bulk actions
  • [5] themes
  • [6] unsubscribe

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *