خانه / مقالات ✍️ / کسب و کار اینترنتی / چرا نباید با دیجی کالا به طور مستقیم رقابت کنید؟

چرا نباید با دیجی کالا به طور مستقیم رقابت کنید؟

شما هم حتما شنیده اید که هیچ چیز غیرممکن نیست و شاید این جمله با عنوان مقاله ما که نوشتیم چرا نباید با دیجی کالا به طور مستقیم رقابت کنید در تضاد باشد اما اینگونه نیست! مطمئنم با خواندن سرتیتر و این دو خط موضوع را هنوز متوجه نشده ایید پس شما را دعوت می کنم تا مقاله را کامل بخوانید.

رقابت با دیجی کالا

آیا رقابت با دیجی کالا اشتباه است؟

بستگی دارد که منظورتان از رقابت چه باشد! ما در عنوان مقاله نوشتیم که نباید با دیجی کالا به طور مستقیم رقابت کنید اما آیا منظورمان این است که نباید فروشگاه اینترنتی بزنید؟ قطعا خیر.

درواقع منظور ما این است کار درستی نیست که دقیقا یک سایت مشابه دیجی کالا بزنید.

بهترین کار ممکن این است که یک بخش کوچک تر از بازار را برای خود اختصاص دهید که به این کار نیچ مارکتینگ می گویند. درواقع ساده تر بخواهم بگویم این است که یک فروشگاه نزنید و هر فایلی درون آن بریزید! بلکه یک فروشگاه بزنید و فقط یک فایل های مخصوص را درون آن قرار دهید مانند فروشگاها های خاص لوازم روزشی یا فروشگاهای لوازم درسی و سایر موارد.

حتی میتوانید بخش کوچک تری از فروشگاه های لوازم ورزشی را هم انتخاب کنید! مثلا فقط و فقط لباس های ورزشی مردانه را بفروشید یا یک برند خاص یا … .

هوشمدانه کار کنید

اما الان میخواهم این سوال را جواب دهم که آیا واقعا هیچکس نمیتواند دیجی کالا را شکست دهد و کسی دیگر نمیتواند الان یک سایت جدید بزند تا رکورد فروش دیجی کالا را در ایران بشکند؟

قطعا هیچ چیز غیر ممکن نیست.

جمله هیچ چیز غیر ممکن نیست را صد ها بار از افراد بزرگ زیادی شنیدیم که واقعا هم همینگونه بود زیرا افراد زیادی در دنیا واقعا به ما ثابت کردند که هرکاری را می شود انجام داد و حتی در کلمه غیر ممکن یک ممکن وجود دارد! اما بحث ما این نیست که می شود یا نمی شود.

بحث این است که باید دنبال کاری باشیم که بیشترین سود را با کمترین سرمایه به ما بدهد. اگر میخواهید دیجی کالا را شکست بدهید باید چندین میلیارد سرمایه داشته باشید زیرا دیجی کالا حداقل روزانه یک میلیارد تومن فروش اینترنتی دارد پس قطعا نمیگذارد هرکسی او را شکست دهد و به غیر از آن مشتریان وفادار و خاص خود را دارد که هیچوقت دیجی کالا را با فروشگاه دیگر عوض نمی کنند و تمام سفارشات خود را از دیجی کالا انجام میدهند.

با نیچ مارکتینگ از دیجی کالا یک محصول را بیشتر بفروشید

سایت هایی که فقط مخصوص فروش کتاب هستند قطعا از دیجی کالا بیشتر کتاب میفروشند و درآمدشان از فروش کتاب ییشتر از درآمد دیجی کالا از فروش کتاب است زیرا مردم ترجیح میدهند از سایتی خرید کنند که مختص به یک چیز باشد و علاوه بر آن این سایت ها چون فقط تمرکزشان روی کتاب است محصولات بهتر و جدید تری را هم قرار میدهند پس قطعا فروش بیشتری خواهند داشت.

جمع بندی

بنابرین شما هم باید حتما نیچ مارکتینگ را یاد بگیرید و فقط بر روی یک موضوع خاص تمرکز کنید که این یک تکنیک عالی برای میلیونر شدن سریع در اینترنت است و این نکته را هم فراموش نکنید اگر میخواهید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید باید حداقل 80 درصد تکهنیک ها را بلد باشید مگرنه شکست میخورید و فقط با یک تکنیک راضی نشوید.

اگر بلد نیستید سایت طراحی کنید پیشنهاد میکنم دوره آموزش طراحی سایت نتیکو را ببینید تا بتوانید با وردپرس در کمتر از 2 ساعت سایت خود را راه اندازی کنید یا اینکه اگر کار با وردپرس را بلد نیستید حتما دوره جامع آموزش وردپرس نتیکو را تهیه کنید.

درباره ی admin

من سایت های زیادی داشتم و الان هم دارم اما هیچ سایتی به اندازه نتیکو برای من لذت بخش نیست چون تمام کاربر های من کسانی هستند که دنبال بازاریابی یا کسب درآمد اینترنتی اند و این دو چیز علاقه و مهارت واقعی منه. تیم ما بسیار خوشحاله که در خدمت شما عزیزانه 💝🌹🌷

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *