خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / آموزش سئو / کتاب گالینگور جدید و زیبای ما

کتاب گالینگور جدید و زیبای ما

آیا تا به حال خواسته اید سئو را به دور از صفحه کامپیوتر خود یاد بگیرید؟ ما به تازگی یک کتاب زیبا با جلد گالینگور در آموزش اصول سئو منتشر کردیم.

اینجا با تمام شکوهش است:

جلد کتاب جدید سئو ما برای مبتدیان
داخل کتاب جدید SEO ما برای مبتدیان

همه چیز را از نحوه کار موتورهای جستجو گرفته تا تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد لینک را پوشش می دهد. به عبارت دیگر، همه چیزهایی که برای رسیدن به سطح زمین و شروع به رتبه‌بندی بالاتر در جستجوی ارگانیک باید بدانید.

اما چرا این کتاب را نوشتیم؟ و مهمتر از آن – چگونه یک کپی دریافت می کنید؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

چرا کتاب را نوشتیم

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، وبلاگ ما می تواند کمی… خردکننده.

علیرغم اینکه مملو از اطلاعات و منابع مفید هستم، با خوشحالی اعتراف می کنم که دانستن اینکه از کجا شروع کنم سخت است. آیا باید جدیدترین چیزی را که منتشر کرده ایم بخوانید؟ روی یک دسته تصادفی کلیک کنید؟ چه کسی می داند – شاید بهترین شرط شما این باشد تلاش كردن برای خواندن همه چیز؟

(لطفا گزینه آخر را امتحان نکنید.)

سال گذشته برای کمک به حل این مشکل، راهنمای مبتدی سئو را منتشر کردیم.

برای این کار، ما بهترین پست‌های خود را برای مبتدیان گردآوری کردیم، آنها را به‌روزرسانی کردیم و آنها را به فصل‌هایی در راهنمای خود تبدیل کردیم.

نسخه آنلاین راهنمای مبتدیان ما برای SEO

این یک منبع عالی است و ما به آن افتخار می کنیم. تنها مشکل این است که تقریباً 20000 کلمه، خواندن در یک جلسه کمی طولانی است. و در حالی که می توانید به راحتی فصلی را که در آن هستید نشانه گذاری کنید، بازگشت به نقطه دقیق صفحه کمی چالش برانگیزتر است.

بنابراین، از خود پرسیدیم، چگونه می‌توانیم یک منبع به اندازه یک کتاب را راحت‌تر مصرف کنیم؟

پاسخ واضح بود: با تبدیل آن به یک کتاب فیزیکی واقعی. پس این کاری است که ما انجام دادیم.

ما کیفیت را هم کم نکردیم. دارای جلد گالینگور برجسته و تصاویر رنگی در سرتاسر آن است که همه بر روی کاغذ بسیار با کیفیت چاپ شده اند. هدف این بود که کتابی را منتشر کنید که در قفسه، میز کار یا میز قهوه شما عالی به نظر برسد.

چگونه یک کپی بگیرم؟

متاسف. من می ترسم که اینجا هیچ پیوندی به نام “اکنون خرید کنید” یا پیوند آمازون وجود ندارد. ما تاکنون تنها 2000 نسخه از کتاب را چاپ کرده‌ایم و قصد داریم بیشتر آنها را تقدیم کنیم.

اگر می‌خواهید به یکی از آنها دست پیدا کنید، در اینجا گزینه‌های شما وجود دارد:

  1. یک هدیه را وارد کنید. ما به زودی برخی از این موارد را در رسانه های اجتماعی و در جامعه خصوصی خود انجام خواهیم داد.
  2. در کنفرانس های سئو مراقب ما باشید. ما هفته آینده در BrightonSEO و چند کنفرانس دیگر در طول سال مواردی را ارائه خواهیم داد.

اگر شاهد تقاضای زیاد باشیم، ممکن است شروع به فروش آنها کنیم. بنابراین، لطفاً اگر به دنبال نسخه‌ای هستید، به ما اطلاع دهید و ما چاپ دسته دیگری را در نظر خواهیم گرفت.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *