خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / کسب و کار اینترنتی / 12 ابزار شگفت انگیز آمارگیر سایت و وبلاگ

12 ابزار شگفت انگیز آمارگیر سایت و وبلاگ

اگر دنبال شناخت شگفت انگیز ترین ابزار آمارگیر سایت و وبلاگ هستید این مقاله بی نظیر را از دست ندهید که درآن تمام ابزار ها را تحلیل کرده ایم و ویژگی های هر یک را نوشته ایم تا شما با توجه به ویژگی های این ابزار های آمارگیر سایت و وبلاگ خودتان تصمیم بگیرید کدام مناسب شماست (هرچند که ما هم به شما پیشنهاد داده ایم که از کدام استفاده کنید اما انتخاب با شماست).

آمارگیر سایت

مقدمه مطلب معرفی 12 ابزار آمارگیر سایت و وبلاگ

کسب و کارهای مختلف اینترنتی وقتی شروع به فعالیت و انجام کارهای گوناگون در وب سایت شان می کنند، به دنبال این هستند تعداد بازدیدکنندگان و کاربرانی که از سایت آن ها دیدن می کنند را روز به روز افزایش دهند. افزایش کاربران یک ساعت، منوط به شرط های مختلفی است که سایت را بهینه و بهترین حالت را برای جذب کاربران فراهم می کند. این شرط ها برای سایت های مختلف، متفاوت می باشد. برای مثال یک سایت فروشگاهی اگر می خواهد کاربران جدیدی را جذب کند، می بایست ابتدا ایده خوبی را جهت فروش محصولات انتخاب کند.

قدم بعدی انتخاب دامنه و قالبی است که کاربران نسبت به آن علاقه مند شوند. مثلا سایتی مثل البسکو یا دیجی کالا، دارای دامنه و قالب های منحصر به فردی است که آن ها را متمایز از سایت های دیگر کرده است. مبحث سئو و بهینه سازی نیز جزو مهم ترین مسائلی است که باعث افزایش ترافیک سایت شما از طریق موتورهای جست و جو مثل گوگل می شود. تبلیغات و بازاریابی نیز آخرین کاری است که کاربران را جذب سایت می کند. تمام این ها را گفتیم تا به این نتیجه برسیم که مهم ترین هدف هر کسب و کار اینترنتی افزایش کاربران است.

چگونه با ابزار آمارگیر سایت از ترافیک خود با خبر شویم؟

سایت ها و وبلاگ هایی که در سطح اینترنت فعالیت می کنند، هرکدام دارای سیستم مدیریت محتوا و زبان برنامه نویسی مخصوصی هستند که ممکن است با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد. یکی از مسائلی که صاحبان سایت ها را برای ایجاد یک سایت در یک بستر مناسب دچار سردرگمی کرده است، این است که کدام سیستم امکانات بیشتری دارد. سیستم هایی مثل وردپرس، جوملا، پرستا شاپ و … جزو سیستم های شناخته شده ای هستند که هریک امکانات متنوعی را دارا می باشند. یکی از امکانات اصلی که برای بررسی عملکرد شما در سایت حائز اهمیت می باشد، ابزاری است که وضعیت ترافیک ورودی و کاربران سایت را نشان دهد.

ابزارهای آمارگیر سایت و نشان دهنده آمار

برخی از سیستم های مدیریت محتوا (مثل وبلاگدهی های فارسی رزبلاگ، بلاگفا، میهن بلاگ و غیره) دارای سیستمی هستند که به صورت پیش فرض در پنل مدیریت وجود داشته و ترافیک ورودی سایت و مشخصاتی از کاربران را به صاحب سایت نمایش می دهد. سایت های زیادی هم وجود دارند که به صورت تخصصی آمار و ترافیک سایت شما را نشان می دهند و نحوه کار با این سایت ها برای بسیاری از افراد ناشناخته است. در این بین سیستم های مدیریت محتوای حرفه ای مثل وردپرس، دارای ده ها هزار پلاگین و افزونه است که بایستی آن ها را نصب کنید تا امکانات مدنظرتان برای شما فعال شود.

در میان هزاران افزونه سیستم مدیریت محتوا وردپرس، افزونه های زیادی وجود دارند که به نوعی آمار و ترافیک سایت شما را به شکل های گوناگون بررسی کرده و نشان می دهند. افرادی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند همواره با مشکل انتخاب بهترین افزونه آمار و ترافیک سایت روبرو بودند و ما سعی داریم در این مطلب از نتیکو، این مشکل را برطرف کنیم.

در این مطلب چه خواهیم گفت؟

در ابتدا به بررسی تعدادی از معروف ترین و کاربردی ترین افزونه های آمار و ترافیک سایت در سیستم مدیریت محتوا وردپرس خواهیم پرداخت و نقاط ضعف و قوت آن ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. در ادامه سایت های ارائه دهنده ابزار آمارگیر را معرفی و نحوه کار با آن ها را آموزش خواهیم داد و در آخر با جمع بندی مقاله و نتیجه گیری در خدمت شما خواهیم بود. تا پایان همراه گروه نتیکو باشید.

افزونه آمارگیر سایت برای وردپرس

وردپرس

وردپرس، محبوب ترین و جذاب ترین سیستم مدیریت محتوایی است که امروزه میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند. پنل پیش فرض وردپرس به گونه ای است که در آن امکان مشاهده بازدیدهای سایت وجود ندارد و برای مشاهده آمارهای مختلف سایت تان می بایست از افزونه ها و سایت های آمارگیر استفاده نمایید. در ادامه 6 افزونه و 7 سایت برتر آمارگیر را معرفی کرده ایم. افزونه هایی که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت عبارتند از:

    1. افزونه وردپرس Wp statistics
    2. افزونه وردپرس CyStats
    3. افزونه وردپرس Simple Blog Stats
    4. افزونه وردپرس Counter Widget
    5. افزونه وردپرس Count per Day
    6. افزونه وردپرس Glance That

افزونه آمارگیر سایت وردپرس Wp statistics

کسانی که به دنبال یک افزونه حرفه ای و بسیار کاربردی برای مشاهده آمار بازدیدکنندگان سایت خود هستند، بی شک نام افزونه Wp statistics را شنیده اند. این افزونه جزو افزونه های قدیمی در این زمینه است و در حال حاضر اغلب کاربران وردپرسی از آن برای مشاهده آمار سایت شان استفاده می کنند. در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر وردپرسی افزونه Wp statistics را در محیط وردپرسی خود نصب کرده اند. امنیت بالا و اشتباه کم در محاسبه آمار سایت، از ویژگی های اصلی این افزونه می باشد.

امکانات افزونه Wp statistics

    • نمایش بازدیدهای روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و کلی سایت شما
    • نمایش تعداد ورودی های سایت شما از موتورهای جست و جو مثل گوگل، یاهو و بینگ
    • نمایش تعداد کاربران آنلاین و برخط در سایت شما
    • نمایش اطلاعاتی همچون کشور، آی پی، مرورگر و دستگاه بازدیدکنندگان
    • نمایش آخرین صفحات دیده شده توسط کاربران
    • نمایش ورودی سایت شما از سایت های دیگر
    • قابلیت ارسال آمارها از طریق پیامک و ایمیل به مدیران سایت
    • امکان دسترسی سایر کاربران به آمار سایت شما

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

افزونه آمارگیر سایت وردپرس CyStats

اغلب افزونه ها و ابزارهای آمارگیر، دارای امکاناتی هستند که برای همه تکراری شده و هیچ جذابیتی ندارد. مشاهده بازدید امروز، افراد آنلاین و بازدید کلی سایت دیگر چیزی نیست که نظر کاربران را به خود جلب کرده و باعث شود به سمت یک افزونه یا ابزار خاص جذب شوند. در این بین، اگر بدانید افزونه ای به نام CyStats وجود دارد که علاوه بر آمارهای عادی سایت، دارای عناوین جذابی است که برای صاحبان سایت و کاربران بسیار فوق العاده می باشد.

امکانات افزونه CyStats

    • آمار بازدیدکنندگان امروز، دیروز، هفته گذشه، ماه گذشته و بازدید کلی سایت
    • آمار افراد آنلاین
    • تعداد کاربران ثبت نام شده در سایت
    • تعداد کاربرانی که از موتورهای جست و جو وارد سایت شده اند
    • آمار تعداد پست های سایت و میانگین ارسال های روزانه
    • تاریخ افتتاح سایت
    • زمان لود صفحه بر ثانیه
    • پشتیبانی از کدهای کوتاه و نمایش در بخش های مختلف قالب سایت

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

آمارگیر سایت

افزونه وردپرس Simple Blog Stats

بیشتر افراد به دنبال افزونه ای هستند که آمار کاربران سایت را برای آن ها به نمایش گذاشته و با تحلیل آن، عملکردشان را در سایت نشان دهد. افزونه وردپرس Simple Blog Stats برخلاف سایر افزونه ها، اطلاعات و آمارهای خود سایت را نشان می دهد. اطلاعاتی که به نوشته ها و محتواهای موجود در سایت اشاره داشته و می تواند برای بسیاری از مدیران سایت ها کارگشا باشد. به همین دلیل اگر به دنبال افزونه ای هستید که به کمک آن بتوانید آمار خلاصه ای از وضعیت کلی محتواهای سایت تان داشته و بتوانید این آمار را در هرجایی از قالب که خواستید به نمایش بگذارید، افزونه Simple Blog Stats بهترین انتخاب پیش روی شماست.

امکانات افزونه Simple Blog Stats

    • نمایش تعداد نوشته ها، برگه ها و صفحات سایت
    • نمایش تعداد مطالب پیش نویس شده
    • نمایش تعداد دیدگاه های ثبت شده و ثبت نشده
    • نمایش تعداد دسته بندی ها، برچسب ها و کاربران ثبت نامی سایت
    • نمایش آخرین تاریخ آپدیت سایت
    • پشتیبانی از کدهای کوتاه
    • پنل کاربردی و سبک
    • نمایش آمار کلی وبسایت به شکلی زیبا و حرفه ای
    • امنیت بالا و خطای کم در محاسبه آمارها

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

افزونه وردپرس Counter Widget

وب سایت های کوچک و کسب و کارهای خانگی، اغلب به دنبال افزونه هایی هستند که اطلاعات زیادی از آمارهای سایت شان را نشان دهد؛ در مقابل سایت های بزرگ، به این موضوع علاقه ای نشان نداده و معمولا از افزونه هایی استفاده می کنند که آمارهای کلی سایت را نشان می دهد. افزونه Counter Widget یک انتخاب خوب برای سایت های بزرگ می باشد چراکه آمارهای کلی سایت را با دقت بسیار بالایی نمایش می دهد.

امکانات افزونه Counter Widget

    • نمایش تعداد پست های منتشر شده در سایت
    • نمایش تعداد کاربران ثبت نامی
    • نمایش تعداد برچسب ها و دسته بندی ها

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

آمار

افزونه وردپرس Count per Day

اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید با استفاده از یک افزونه ساده و کاربردی، آمارهای مفید از کاربران حاضر در سایت تان داشته باشید این افزونه یک انتخاب عالی است. افزونه Count per Day به شما کمک می کند آمار بازدید صفحات کلی یا یک صفحه خاص از سایت را با دقت بالا مشاهده کنید.

امکانات افزونه Count per Day

    • نمایش بازدید روزانه، هفتگی، ماهانه و کل وب سایت با دقت بالا
    • امکان نمایش بازدیدهای یک صفحه خاص از سایت شما
    • امکان نمایش اطلاعات گوناگون از کاربران بازدیدکننده
    • قابلیت نمایش عمومی/خصوصی آمارها

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

افزونه آمارگیر سایت وردپرس Glance That

افزونه Glance That یکی از پلاگین های وردپرس می باشد که بسیاری از افراد آن را نمی شناسند. این افزونه برای کسانی که از فرم های گراویتی استفاده می کنند بسیار جذاب است چرا که در پنل خود بخشی را پشتیبانی می کند که در آن آمار گراویتی فرم نمایش داده می شود. همچنین این افزونه موارد جالب دیگری در قالب آمار و اعداد نمایش می دهد اما متاسفانه از آمارهای مربوط به کاربران پشتیبانی نمی کند. افزونه Glance That یک انتخاب عالی برای کسانی است که قصد دارند آماری کلی از محتوای موجود در سایت شان داشته باشند.

امکانات افزونه Glance That

    • قابلیت نمایش تعداد پست هایی با ویژگی خاص
    • قابلیت نمایش تعداد رونوشت ها، دسته بندی ها
    • نمایش تعداد افزونه های نصب شده
    • نمایش تعداد رسانه (تصویر، ویدئو، موزیک و هر فایل دیگری) در سایت
    • نمایش تعداد مشترکین سایت
    • نمایش اطلاعات مربوط به Gravity forms

مشاهده افزونه در مخزن وردپرس

افزونه آمارگیر سایت جوملا

آمارگیر سایت جوملا

کاربرانی که از سیستم مدیریت محتوای جوملا استفاده می کنند، افزونه های آمارگیر زیادی را در اختیار ندارند و بهترین انتخاب آن ها سایت هایی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. اگر شما هم جزو کاربران جوملا هستید و قصد دارید از افزونه های آمارگیر این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید، می توانید پلاگین Visitors Counter را بررسی کنید.

اغلب کاربران جوملا اگر افزونه های آمارگیر مختلف را استفاده کرده باشند، یا امکانات کافی نداشته یا به دلیل اشتباهات و باگ های متعدد نتوانسته رضایت آن ها را جلب کند. افزونه Visitors Counter جزو معدود پلاگین هایی است که کدنویسی آن بسیار حرفه ای بوده و دقت محاسبه بالایی در آمار بازدید سایت شما دارد. برخی از امکانات این افزونه عبارتند از:

    • نمایش بازدید روزانه، هفتگی، ماهانه و کل وب سایت
    • قابلیت نمایش آمارها در بیش از 15 طرح جذاب
    • قابلیت نمایش آمار سایت در بازه های مختلف
    • قابلیت نمایش نحوه ورود کاربران به سایت
    • نمایش آی پی، کشور و سایر اطلاعات بازدیدکنندگان
    • نمایش تعداد بازدیدکنندگان، اعضا و مهمانان آنلاین سایت
    • سیستم هوشمند تشخیص آی پی تکراری برای دقت بالا در محاسبه بازدید واقعی سایت
    • قابلیت شخصی سازی

برای نمایش بازدید وبلاگ ها چه کنیم؟

کاربرانی که از سرویس های وبلاگدهی برای ایجاد سایت و وبلاگ استفاده می کنند، همواره با این سوال مواجه اند که چگونه بازدید سایت شان را مشاهده کنند؟ اگر از سیستم های وبلاگدهی داخلی مثل رزبلاگ، بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ و غیره استفاده می کنید مشکلی بابت نمایش آمار بازدید سایت تان نخواهید داشت و می توانید با استفاده از پنلی که در اختیار دارید به تمامی اطلاعات آماری دسترسی داشته باشید. اگر از سایر سرویس های وبلاگدهی و سایت ساز استفاده می کنید، سایت هایی که در ادامه معرفی می کنیم یک ابزار عالی برای نمایش آمارهای سایت شما به شمار می روند.

سایت های آمارگیر فارسی و خارجی

در بخش بالا به معرفی برخی از افزونه های وردپرس پرداختیم که آمار و اطلاعات مختلفی از سایت شما را در قالب های مختلف ارائه می کرد. این افزونه ها برای کسانی که از سیستم مدیریت محتوای گوگل استفاده می کنند بسیار کاربردی و خوب می باشد اما گاهی اوقات کاربران وردپرسی از این افزونه ها به دلیل وجود برخی باگ ها در آن استفاده نمی کنند. همچنین کاربرانی که از سایر سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند، یا دسترسی به افزونه های یاد شده ندارند یا افزونه هایی که در سیستم مدیریت محتوای آن ها وجود دارد امکانات خوبی را ارائه نمی کنند؛ به همین علت سایت های ایرانی و خارجی ساخته شدند که به صورت تخصصی آمار بازدید سایت شما را بررسی و به شما نشان می دهد.

این سایت ها از امنیت خوبی برخوردار بوده و اغلب دقت خطای کمی دارند. همچنین ویژگی هایی از کاربران سایت شما را نمایش می دهد که برای بسیاری از صاحبان سایت ها جذاب و حیاتی می باشد. در ادامه قصد داریم برخی از سایت های داخلی و خارجی آمارگیر را بررسی کرده و امکانات هر یک را بیان کنیم. سایت هایی که آن ها را بررسی خواهیم کرد موارد زیر را شامل می شوند:

  1. ابزار آمارگیر Google Analytics
  2. سایت آمارگیر Stat Counter
  3. سایت آمارگیر AWStats
  4. سایت آمارگیر Open Web Analytics
  5. سایت آمارگیر Histats
  6. سایت آمارگیر ایرانی وبگذر
  7. سایت آمارگیر ایرانی آمارفا

تحلیل آمار سایت

ابزار آمارگیر سایت Google Analytics

در مطالب قبلی سایت، ابزارهایی از گوگل را بررسی کردیم که به بهینه سازی و ارتقا سایت شما کمک زیادی می کنند. در این قسمت قصد داریم یکی دیگر از ابزارهای جذاب گوگل به نام Google Analytics را معرفی کنیم. ابزار Google Analytics به مدیران سایت ها آمارهای تخصصی در رابطه با کاربران و ترافیک ورودی آن ها از موتورهای جست و جو را بیان می کند.

دقت بالای این سیستم آمارگیر که در شرکت گوگل طراحی شده است نقطه عطف میان Google Analytics و سایر آمارگیر هاست. همچنین یکی از مزیت های بزرگ و جذابی که Google Analytics دارد، نشان دادن راهکارهای بهینه سازی برای افزایش ورودی سایت شماست که این مورد در سایر آمارگیرها دیده نمی شود. بنابراین اگر قصد دارید از یک سیستم حرفه ای و تخصصی برای بررسی وضعیت کاربران و رفتار آن ها در سایت تان استفاده نمایید، حتما پیشنهاد می کنیم Google Analytics را امتحان کنید.

امکانات Google Analytics

    • سیستمی قدرتمند برای تحلیل وب سایت شما از جهات مختلف
    • تحلیل حرفه ای ترافیک ورودی به سایت شما
    • قابلیت نمایش بازدید سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • قابلیت نمایش اطلاعات کاربران در قالب نمودار و جدول
    • امکان نمایش مدت زمان حضور کاربران در سایت
    • بررسی لینک های ارجاع شده به سایت شما
    • بررسی قوی ترین و ضعیف ترین صفحات سایت از نظر محبوبیت نزد کاربران
    • قابلیت ارائه گزارش های تصویری از آمار سایت شما
    • بررسی رفتار کاربران در سایت و نمایش آن به صورت آمارهای عددی

سایت آمارگیر Stat Counter

این وب سایت، وب سایتی است که به شکلی عمیق تر و حرفه ای به بررسی آمار بازدید سایت شما می پردازد. امکانات بسیار پرتعداد و متنوع این سایت نشان دهنده ارزش بالای خدماتی است که در آن ارائه می شود. سایت Stat Counter با بررسی رفتار کاربران در سایت، پست هایی که می تواند برای شما درآمدزا باشد را معرفی کرده و راهکارهای بهینه سازی سایت را نشان تان خواهد داد.

همچنین این سیستم با دارا بودن قابلیت ردیابی کلیک های تقلبی، آماری واقعی از بازدید سایت شما ارائه می کند. جالب است بدانید به کمک آمارگیر Stat Counter خواهید توانست تا سقف 250 هزار کاربر در ماه را پیگیری کرده و مشخصات کامل آن ها را در سایت داشته باشید. امکانات کامل این آمارگیر به شکل رایگان نیست و برای باز شدن تمام بخش های آن می بایست حق اشتراک ماهانه که مبلغ زیادی نیست را پرداخت نمایید.

امکانات سایت Stat Counter

    • نمایش تعداد بازدید از سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • قابلیت نمایش سایت های لینک دهنده به سایت شما
    • قابلیت بررسی وب سایت شما در موتورهای جست و جو و نمایش کلمات کلیدی سرچ شده در آن
    • آخرین کلمات کلیدی لینک شده به سایت شما
    • بررسی اطلاعات مختلف از کاربران سایت
    • قابلیت دانلود اطلاعات و دیتاهای آماری سایت شما
    • قابلیت مشاهده محبوب ترین صفحات سایت
    • قابلیت نمایش مدت زمان حضور کاربران در سایت شما
    • قابلیت نمایش نقشه طی شده توسط کاربران در سایت شما
    • قابلیت نمایش مدت زمان بارگزاری صفحات سایت شما

نمودار رشد

ابزار آمارگیر سایت و وبلاگ AWStats

سیستم آمارگیر AWStats یکی از حرفه ای ترین سیستم های نمایش آمار سایت است که با برنامه نویسی سمت سرور کار می کند. این سرویس علاوه بر نمایش تعداد بازدید سایت شما، دارای قابلیتی است که از ورود ویرویس های مخرب و اسپم در سایت شما جلوگیری می کند! این یعنی با یک ابزار، هم می توانید آمار سایت تان را داشته باشید و هم سطح امنیتی آن را ارتقا دهید.

همچنین به کمک سایت AWStats می توانید کلید واژه های محبوب سایت تان را بررسی کرده و کلمات کلیدی ای که بیشترین ورودی کاربران از موتورهای جست و جو از آن بوده است را به شما نشان می دهد.

امکانات سایت AWStats

    • نمایش تعداد بازدید از سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • مدت زمان حضور کاربران در سایت شما
    • نمایش مقدار پهنای باند مصرف شده در سایت شما
    • قابلیت حفاظت در وب سایت در برابر ویرویس های مخرب
    • بررسی کلید واژه های مهم سایت
    • نمایش سرعت بارگزاری سایت
    • سرعت بالا و دقت در شمارش

سایت آمارگیر Open Web Analytics

این وب سایت یکی دیگر از وب سایت هایی است که در زمینه جمع آوری آمار کاربران و اطلاعات آن ها فعالیت می کند. این وب سایت نه تنها آمار کاربران سایت شما را با دقت بالایی نشان می دهد، قابلیت پشتیبانی از چندین سایت به صورت همزمان را دارد و می تواند با بررسی رفتار کاربران، راهکارهای افزایش بازدید سایت تان را ارائه کند.

امکانات سایت Open Web Analytics

    • نمایش تعداد بازدید از سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • نمایش اطلاعات کاملی از بازدیدکنندگان سایت شما
    • نمایش سن، جنسیت، کشور و آی پی بازدیدکنندگان
    • نمایش برترین صفحات، پست ها و تگ ها
    • نمایش کلمات کلیدی لینک شده به سایت شما
    • بررسی وضعیت سایت شما در موتورهای جست و جو

لپ تاپ

آمارگیر سایت و وبلاگ Histats

یکی دیگر از سایت های معروف و مشهور در زمینه ارائه آمار وب سایت، سایت Histats می باشد. سایت Histats را می توان معروف ترین و پراستفاده ترین سایت آمارگیر خارجی در میان ایرانیان دانست. خدماتی که این وب سایت به کاربران ارائه می کند شامل بررسی وضعیت بازدیدهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به تفکیک صفحات سایت و سایر موارد می باشد. همچنین در این سایت می توانید وضعیت وب سایت تان را در موتورهای جست و جویی مثل گوگل و شبکه های اجتماعی جویا شوید. Histats آمار محبوب ترین صفحاتی که کاربران از آن ها بازدید کرده اند را به شما نشان می دهد.

یکی از جذاب ترین قابلیت های این سایت، ارائه آمار زنده از سایت شما می باشد. به طوری که اگر در پنل آمار سایت تان در Histats آنلاین باشید، می توانید به صورت برخط به تمام کاربرانی که در لحظه از صفحات سایت شما بازدید می کنند دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای کسب و کارهایی که نیاز به اطلاعات لحظه ای از کاربران شان دارند بسیار کاربردی می باشد. این امکانات و ویژگی های منحصر به فرد همگی رایگان بوده و می توانید در هر لحظه ای که بخواهید به آمار سایت تان دسترسی داشته باشید.

امکانات سایت Histats

    • نمایش تعداد بازدید از سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • کاملا رایگان و بدون محدودیت
    • قابلیت نمایش روزانه 10 میلیون بازدید از صفحات سایت
    • قابلیت نمایش آمار سایت به صورت زنده
    • نمایش بازدیدکنندگان آنلاین سایت
    • نمایش اطلاعات جامع کاربران همچون کشور، مرورگر، مشخصات سیستمی، زبان و آی پی آن ها
    • نمایش سایت های لینک دهنده به سایت شما
    • نمایش تعداد بازدید از صفحات با استفاده از فیلترهای خاص
    • قابلیت اتصال 300 سایت به یک حساب کاربری
    • قابلیت حذف آی پی های خاص از سایت
    • امکان نمایش آمارها به صورت عمومی و خصوصی

آمارگیر ایرانی سایت و وبلاگ وبگذر

تا اینجای کار به بررسی سایت های خارجی ارائه دهنده ابزار آمارگیر پرداختیم. نوبتی هم باشد نوبت سایت های داخلی ارائه دهنده این ابزار است. بسیاری از افرادی که با زبان انگلیسی ارتباط خوبی نداشته و قصد استفاده از سایت های داخلی آمارگیر را دارند، انتخاب های زیادی در این زمینه ندارند؛ در ایران سایت های زیادی برای بررسی آمار سایت ها وجود ندارد و در میان همین تعداد کم، وب سایت وب گذر یکی از بهترین هاست. این سایت جزو اولین ارائه دهندگان ابزار آمارگیر وب سایت در ایران است و بسیاری از سایت های بزرگ و قدیمی از آن استفاده می کنند.

این سایت پنلی ساده داشته و کار کردن با آن خیلی سخت نیست. کافیست وارد سایت شوید و در قسمت اضافه کردن آمارگیر جدید، آدرس سایت تان را وارد کنید. سپس کد Html ای که به شما می دهد را در قالب تان قرار داده و آمار سایت تان را بررسی کنید.

وبگذر در مقایسه با سایت های خارجی امکانات کمتری را ارائه می کند اما زبان فارسی و پنل کاربری ساده آن جزو قابلیت هایی است که باعث شده کاربران زیادی به سمت آن جذب شوند.

امکانات سایت وبگذر

    • نمایش تعداد بازدید از سایت به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • نمایش تعداد مطالب منتشر شده در سایت
    • نمایش تعداد نظرات ارسال شده توسط کاربران
    • نمایش تعداد افراد آنلاین و برخط به صورت لحظه ای
    • نمایش تاریخ تاسیس سایت
    • نمایش تعداد ورودی سایت از موتورهای جست و جو
    • پیش بینی بازدید سایت در روزهای آینده
    • نمایش بیشترین و کمترین بازدید سایت از زمان اتصال به وبگذر
    • نمایش سایت های لینک دهنده به وب سایت شما
    • امکان اضافه کردن رقم اولیه به بازدید سایت برای نمایش دقیق بازدید کل
    • قابلیت ارسال اطلاعات آماری از طریق پیامک
    • امکان نمايش خلاصه آمار در سايت
    • نمایش تعداد بازديد کننده به تفکیک ثابت و نمايش صفحه
    • تعداد صفحه مشاهده شده توسط هر کاربر

آمارگیر سایت حرفه ای

آمارفا | ابزار آمارگیر سایت و وبلاگ

یکی دیگر از سایت های فارسی زبان که خدمات مربوط به آمار وب سایت را ارائه می کند سایت آمارفا است. این وب سایت نسبت به وبگذر دارای امکانات بیشتر و متنوع تری است. یکی از قابلیت های منحصر به فردی که در وب سایت ایرانی آمارفا وجود دارد، قابلیت نمایش نحوه ورود کاربران و همچنین بازدیدهای یک صفحه خاص از سایت می باشد. اگر به دنبال وب سرویسی هستید که با پشتیبانی از زبان فارسی بتواند تمام نیازهای آماری وب سایتتان را پوشش دهد، از سایت آمارفا دیدن فرمایید.

شایان ذکر است تمامی خدمات این مجموعه رایگان بوده و بابت آن هزینه ای از صاحبان سایت ها دریافت نمی شود.

امکانات سایت آمارفا

    • قابلیت نمایش آخرین بازدیدکنندگان سایت
    • نمایش تعداد بازدیدهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
    • قابلیت پیش بینی بازدید سایت در روزهای آینده
    • گزارش محدوده زمانی بازدیدکنندگان
    • قابلیت نمایش صفحات در حال مشاهده توسط بازدیدکنندگان آنلاین
    • قابلیت نمایش اطلاعات مختلف همچون کشور، سیستم، محدوده زمانی و مرورگر بازدیدکنندگان
    • پنل کاربری ساده در سایت
    • گزارش سایت های لینک دهنده به سایت شما
    • گزارش کلمات سرچ شده سایت شما در موتورهای جست و جو
    • رایگان بودن تمامی امکانات

اگر افزونه و سایت های معتبر دیگری را می شناسید که قابلیت قرار گرفتن در این لیست را دارند، می توانید از بخش نظرات همین مطلب به اطلاع ما برسانید تا با بررسی امکانات آن، آن ها را در این مطلب قرار دهیم.

خلاصه مطلب ابزار آمارگیر سایت و وبلاگ

آمارگیر سایت

تحلیل و بررسی آمار وب سایت همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان سایت ها به شمار می آید. امروزه سایت های مختلف روی سیستم های مختلفی اجرا می شوند که همه آن ها به صورت پیش فرض دارای بخش تحلیل و بررسی آمار نیستند و به همین دلیل باید از ابزارهای جانبی استفاده نمایند. منظور از ابزارهای جانبی، سایت ها و افزونه هایی هستند که به وبسایت شما متصل شده و با استفاده از امکاناتی که دارند، آمارهای مختلفی از سایت به مدیران آن ها ارائه می کنند. پیداکردن بهترین ابزار آمارگیر سایت در میان انبوهی از ابزارها مشکلی است که بسیاری از مدیران وب سایت ها با آن روبرو هستند.

ما در این مقاله از نتیکو سعی کردیم با استفاده از منابع معتبر و موثق داخلی و خارجی، بهترین ابزارهای آمارگیر سایت را معرفی کنیم. این ابزارها شامل افزونه و سایت ها هستند. در طول مقاله 6 افزونه برتر آمارگیر وردپرس و 7 سایت برتر داخلی و خارجی برای بررسی و نمایش آمارهای مختلف سایت را به شما عزیزان معرفی و با مرور امکانات آن ها، این ابزارها را بررسی کردیم. امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. همچنین اگر به دنبال مقالات مفید و رایگان در زمینه با کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت هستید حتما از وبلاگ نتیکو دیدن فرمایید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *