خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / کسب و کار اینترنتی / آموزش افزایش بازدید سایت بدون سئو

آموزش افزایش بازدید سایت بدون سئو

آموزش افزایش بازدید سایت بدون سئو

سئو می تواند یک استراتژی درخشان برای افزایش ترافیک وب سایت شما باشد اما همیشه کافی نیست. 

تصور کنید که برای کل ترافیک خود به SEO متکی هستید . وقتی الگوریتم گوگل تغییر می کند چه اتفاقی می افتد ؟ خطر از دست دادن مشتریان احتمالی را دارید! 

به همین دلیل تنوع بخشیدن به روش های افزایش ترافیک وب می تواند نتایج بهتری ارائه دهد. اگر چندین منبع ترافیک دارید ، تغییر الگوریتم ها تجارت شما را به طور کامل متوقف نمی کند. شما یک مجموعه ابزار پر از استراتژی های بهینه سازی خواهید داشت تا بتوانید تجارت خود را ادامه دهید. تنوع دادن به ترافیک وب شما همچنین می تواند در مواردی که محدودیت چندانی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (مثلاً پادکست ها) وجود ندارد مفید باشد. 

در این پست ، ما قصد داریم استراتژی های موثری را برای افزایش ترافیک وب سایت شما بدون SEO بررسی کنیم تا دیگر هرگز در معرض تغییرات الگوریتم قرار نگیرید. ما همچنین نکات عملی را که می توانید از همین حالا شروع کنید ، بررسی می کنیم ، بنابراین اگر بازدیدکنندگان شما برای مدتی کم بوده اند ، می توانید به بازی بازگردید. 

چرا باید سعی کنید بدون سئو ترافیک خود را افزایش دهید؟

شما می توانید ترافیک قابل توجهی را تنها از طریق SEO ایجاد کنید ، اما همه ترافیک یکسان نیستند. ترافیک با کیفیت بالا (که شامل کاربرانی است که احتمال تبدیل آنها بیشتر است) ROI بهتری را ارائه می دهد ، بنابراین باید آن را در اولویت قرار دهید. 

بعلاوه ، اگر متخصص SEO نیستید ، ممکن است بخواهید بر استراتژی های دیگر تمرکز کنید تا بازدیدکننده وب سایت شما به طور موثر افزایش یابد. 

ببینید که چگونه آژانس من می توانید درایو های عظیم مقدار از ترافیک به وب سایت شما

  • SEO – باز کردن حجم عظیمی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

این بدان معنا نیست که SEO را کاملاً نادیده می گیرید. همه وب سایت ها ، صرف نظر از زمینه آنها ، باید از بهترین شیوه های SEO پیروی کنند تا از مجازات شدن توسط Google جلوگیری کرده و از فهرست بندی سایت اطمینان حاصل کنند. 

استراتژی هایی که در ادامه به آنها می پردازیم می تواند افزودنی مفیدی برای طرح SEO از قبل موجود باشد. 

استراتژی های برتر برای افزایش ترافیک وب سایت بدون SEO 

1. بازاریابی محتوا

اگر مدتی در مورد بازاریابی دیجیتال مطالعه کرده اید ، حتماً اصطلاح “بازاریابی محتوا” را شنیده اید. به عبارت ساده ، راهی برای تبلیغات ارگانیک برند خود از طریق محتوای با کیفیت بالا است.

استراتژی های بازاریابی محتوا اغلب شامل پست های وبلاگ ، قسمت های پادکست ، اینفوگرافیک ، فیلم های YouTube ، PDF های قابل بارگیری و غیره است. 

به عنوان مثال ، Toggl ، یک شرکت نرم افزاری برای ردیابی زمان ، اغلب پست های آموزنده وبلاگ و داده های تحقیق درباره بهره وری ، زندگی کاری و شغلی را بارگذاری می کند . 

این باعث جذب کاربران علاقه مند به مدیریت زمان ، بهره وری و رفاه در محل کار می شود. هنگامی که آنها وبلاگ Toggl را می خوانند ، در نهایت برنامه ردیابی زمان Toggl ، در میان سایر ابزارهای بهره وری آن را کشف می کنند. برخی از این کاربران تبدیل می شوند و به Toggl کمک می کنند تا ترافیک وب سایت و ROI خود را افزایش دهند. 

بازاریابی محتوا محدود به پست های وبلاگ نیست. اگر از طریق صدا ارتباط بهتری برقرار می کنید ، می توانید پادکست راه اندازی کنید یا وبینار را میزبانی کنید. 

امروزه اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند انواع قالب های محتوا از جمله عکس ، کلیپ های صوتی ، متن بلند و فیلم ها را ارسال کنید. می توانید با یک یا چند نوع از این فرمت ها آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر عمل می کند. 

2. تبلیغات پولی

بازاریابی محتوا سودمند است اما می تواند هزینه زیادی را به دنبال داشته باشد ، به ویژه اگر به نویسندگان ثابت پول می دهید تا پست های اصلی و خوب برای شما ایجاد کنند. 

اغلب این پروژه ها هفته ها یا ماه ها طول می کشد تا نتایج خود را نشان دهند ، که برای بسیاری از مشاغل یک جدول زمانی عملی نیست. 

اگر می خواهید نتایج سریع تری با بودجه ای که می توانید کنترل کنید ، داشته باشید ، چرا تبلیغات پولی را امتحان نکنید ؟

هفت نفر از هر ده آمریکایی امروز از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. این بیش از دو سوم جمعیت است. به احتمالات فکر کنید! 

تبلیغات پولی می تواند صدها ، اگر نه هزاران کلیک بر روی وب سایت شما ایجاد کند. علاوه بر این ، با تبلیغات جدید و بسترهای رسانه های اجتماعی که مرتباً ظاهر می شوند و نوآوری می شوند ، تبلیغات شما در جلوی افراد مناسب آسان تر از همیشه می شود.

به عنوان مثال ، فیس بوک شخصیت های دقیق مشتری و گزینه های هدف گذاری متعدد را ارائه می دهد تا بتوانید بدون هدر دادن مقدار زیادی پول برای تبلیغات جمعی ، کسب و کار خود را در مقابل مشتریان هدف قرار دهید. 

با این حال ، برای تبلیغات م haveثر لازم نیست به بزرگترین سیستم عامل ها پایبند باشید. در واقع ، تبلیغات در بسترهای کمتر شناخته شده ای که مخاطبان آنها با محصولات شما همسو هستند ، می تواند در دراز مدت موثرتر باشد. 

به عنوان مثال ، اگر مشتری ایده آل شما شامل نوجوانانی باشد که از میم و داستانهای عجیب و غریب لذت می برند ، با تبلیغات در Reddit به جای فیس بوک یا یوتیوب نتایج بسیار بهتری خواهید داشت. 

گزینه دیگر برنامه های دوستیابی است. اگر نام تجاری شما بر روابط متمرکز است یا اگر افراد مجرد جوان را هدف قرار می دهید ، تبلیغات در برنامه های دوستیابی مانند Tinder می تواند به شما کمک کند مشتریان مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید. 

اگر نگران هستید که تبلیغات پولی هزینه زیادی خواهد برد ، به یاد داشته باشید ، لازم نیست در روز اول خود 1000 دلار هزینه کنید. 

آبها را با 5 تا 10 دلار در روز آزمایش کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. این کار را برای یک هفته انجام دهید ، فقط برای یادگیری نحوه عملکرد سیستم عامل های مختلف رسانه.

3. استراتژی های رسانه های اجتماعی

یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما ملاقات با مشتریان در جایی است که آنها دوست دارند با هم معاشرت کنند. همانطور که قبلاً بحث کردیم ، امروزه تقریباً همه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. افزایش تلاش های بازاریابی در رسانه های اجتماعی می تواند به شما در دسترسی به کاربران جدید ، توسعه آگاهی از نام تجاری و افزایش ترافیک وب سایت کمک کند. 

چگونه می توان از طریق رسانه های اجتماعی ترافیک وب سایت را به دست آورد؟

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، نمی توانید فقط وارد «گفتگو» شوید و از مردم بخواهید چیزی از شما بخرند یا از وب سایت شما دیدن کنند. 

به این فکر کنید که چگونه برای اولین بار نام تجاری خود را در زندگی واقعی ارائه می دهید. آیا بلافاصله در مورد فروش با آنها صحبت می کنید؟ ارائه جزئیات در مورد محصول/خدمات خود بدون معرفی اولیه چگونه است؟

به یاد داشته باشید ، کاربران از سرگرمی های ترجیحی خود برای سرگرمی دیدن می کنند ، نه برای فروش. 

برای اطمینان از استقبال خوب از تلاش های خود ، ابتدا باید ارزش خود را ارائه دهید و با “پیروان” احتمالی خود روابط مثبت ایجاد کنید.

شما می توانید این کار را با به اشتراک گذاشتن پست های آموزنده مانند How-Tos یا ارسال عکس های سرگرم کننده از کارکنان خود ، مانند این پست از Casper ، انجام دهید .

من راهنمای مفصلی برای افزایش دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و افزایش تعامل نوشتم . در اینجا خلاصه ای از گزینه های برتر است که به شما کمک می کند ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. 

  • به گروه های مرتبط فیس بوک بپیوندید
  • مقالات/فیلم های مفید را در این گروه ها به اشتراک بگذارید
  • در مورد جدیدترین محصولات شرکت خود به روز رسانی کنید 
  • میزبانی مسابقات و هدایا 
  • نظرات متفکرانه ای در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر بگذارید 

4. استراتژی های ایجاد لینک

وقتی تیم های بازاریابی در مورد SEO صحبت می کنند ، پیوند سازی اغلب به ذهن می آید. وقتی وب سایت های معتبر به محتوای شما پیوند می دهند ، الگوریتم به نفع وب سایت شما است و رتبه آن را در صفحه جستجو افزایش می دهد.

مفید به نظر می رسد ، اما این همه ماجرا نیست. 

آیا می دانید پیوندسازی می تواند به شما در افزایش ترافیک وب بدون اتکا به SEO کمک کند؟

ایجاد پیوند برای آگاهی از برند فرایندی است که در آن شما استراتژی های خود را بر گسترش دسترسی خود ، قرار دادن محتوای خود در مقابل کاربران جدید و ایجاد مکالمات در مورد نام تجاری خود متمرکز می کنید. 

این چیزی بیشتر از یک بک لینک معمولی در یک پست وبلاگ نیست. ایجاد پیوند برای آگاهی از نام تجاری نیاز به برنامه ریزی و منابع بیشتری دارد ، اما این سرمایه گذاری ارزش آن را دارد که با کیفیت بالا به دست آورید. 

در اینجا نکاتی برای توسعه استراتژی های ایجاد لینک موثر برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد:

  • با مخاطبان خود مشارکت کنید: پست های جالب و قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا پاسخ دهند و مطالب شما را به اشتراک بگذارند. 
  • کار با روابط عمومی ها: روابط عمومی های کارآمد را برای کمک به ایجاد آگاهی از نام تجاری و توزیع داستان خود در بین مخاطبین مورد نظر خود به کار بگیرید. 
  • وبلاگ مهمان عمدا: نشریات منحصر به فردی را انتخاب کنید که با علایق اصلی خوانندگان شما مطابقت داشته باشد و وبلاگ های مهمان را در صفحه خود ارسال کنید. 

5. با وبلاگهای دیگر ارتباط برقرار کنید

وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی م effectiveثر در ایجاد ترافیک است که هدف آن استفاده از مخاطبین دیگران برای گسترش دسترسی برند شما است. 

در مورد آن فکر کنید: کسی که در طاقچه شما قرار دارد ، افراد زیادی دارد و مشغول آنها هستند. تصور کنید اگر می توانید محتوای خود را در مقابل آنها قرار دهید. چقدر ترافیک می توانید به وب سایت خود برسانید! 

چرا کسی کار شما را منتشر می کند؟

احتمالاً به این دلیل که در کاری که انجام می دهید مهارت دارید. 

همه به دنبال محتوای با کیفیت بالا هستند. اگر می توانید یک پست مفید و تحقیق شده را به صورت رایگان ارائه دهید ، مردم اغلب مایل به انتشار آن در وب سایت خود هستند. به هر حال ، این کار با هزینه صفر به نفع مخاطبان است. 

چرا محتوای گرانبها را رایگان هدیه می دهید؟

این به شما کمک می کند تا به صدها یا هزاران کاربر جدید دسترسی پیدا کنید ، که بسیاری از آنها می توانند مشتریان طولانی مدت شوند. 

این یک موقعیت برد-برد است ، اما باید مراقب نحوه برخورد با آن باشید. 

با جستجوی وبلاگ ها و نشریات رسانه ای که محتوای مربوط به کسب و کار شما را منتشر می کنند ، شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت استخدام را اداره می کنید ، مطالبی را در وبلاگ های تجاری منتشر کنید که توسط افراد علاقمند به آخرین شیوه های استخدام خوانده می شود. 

اگر می خواهید وبلاگ هایی در صنعت خود پیدا کنید که پست های مهمان را می پذیرند ، از عبارتهای جستجوی زیر برای مشاهده نتایج خاص تر استفاده کنید:

  • نام طاقچه شما + “برای ما بنویسید”
  • نام طاقچه شما + “ارسال پست مهمان”
  • نام طاقچه شما + “سایتهایی که پست مهمان را می پذیرند”
  • نوشتن مقاله مهمان + ‘نام طاقچه خود’ + وبلاگ

Solvid یک لیست جامع از مکان های پذیرش وبلاگ مهمان را ارائه می دهد :

علاوه بر این ، درباره بیوگرافی آنلاین شرکت های خاص و وبلاگ نویسان تحقیق کنید. بیشتر اوقات ، پروفایل های وب آنها حاوی فهرستی مفید از سایت هایی است که در آنها برای پست مهمان دعوت شده اند. این تعداد زیادی از مناسب ترین فرصت های وبلاگ مهمان است که در یک بشقاب نقره ای به شما ارائه شده است.

سپس ، یک درخواست ارسال کنید. اکثر وب سایت ها دارای دستورالعمل های انتشار هستند که می توانید آنها را دنبال کنید. این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید تا شانس انتشار خود را افزایش دهید. 

همچنین امکان استفاده از نظرات وبلاگ به عنوان راهی برای ایجاد ترافیک در سایت شما وجود دارد.

در گذشته ، من توانسته ام 25000 دلار در نتیجه 249 نظر ایجاد کنم .

دقیقاً چگونه از نظرات برای ایجاد ترافیک استفاده می کنید؟

هنگام گذاشتن نظر ، مطمئن شوید که چیز ارزشمندی را به بحث اضافه می کنید.

گذاشتن نظراتی مانند “پست عالی!” فایده ای ندارد. یا “وب سایت خوب!”

اگر کسی س postsالی ارسال کرد ، مطمئن شوید که برای پاسخ دادن متفکرانه وقت گذاشته اید.

این کار تخصص شما را در زمینه ارائه شده نشان می دهد و باعث تشویق کسی می شود که روی نام شما کلیک کرده و وارد سایت شما شود.

اگر مقاله ای را درباره موضوعی می خوانید که به خوبی نمی شناسید ، بی احترامی است که افکار خود را به عنوان واقعیت بیان کنید. در این شرایط ، شما فقط باید س questionsالات خود را بپرسید. سپس صاحب وب سایت می تواند موضوعات پیچیده یا بخشهای پیچیده را بیشتر توضیح دهد.

اگر در مورد موضوعی آگاه هستید ، با خیال راحت مشارکت کنید (به عنوان مثال ، چیزی را پیشنهاد دهید ، راه حلی را پیشنهاد کنید ، به س questionالی پاسخ دهید). اگر مبتدی هستید ، بهتر است سوالات خود را مطرح کنید. سوالات قدرتمند می تواند با تشویق خوانندگان وبلاگ به بررسی شما ، بازدیدکنندگان وب سایت را برای شما به ارمغان بیاورد.

از قرار دادن پیوندها در نظرات خود خودداری کنید. این به عنوان تلاشی بدبختانه برای کاشتن پرچم شما بر روی چمنزار کسی ظاهر می شود.

مشکلی نیست که هنگام وارد کردن نام و آدرس ایمیل خود از پیوند وب سایت خود در قسمت URL استفاده کنید ، اما نظر شما باید به مکالمه بیفزاید یا ایده ای را به چالش بکشد بدون اینکه تلاش کند در ایجاد ترافیک به وبلاگ شما بیافزاید.

از استفاده از نام کسب و کار خود به عنوان “نام نظر” خودداری کنید. در عوض از نام کامل واقعی خود استفاده کنید.

استفاده از یک نام تصادفی یا جعلی یک فرصت از دست رفته برای ایجاد یک نام تجاری قوی است زیرا نام تجاری شما در واقع با نام شما شروع می شود. در حقیقت ، عدم استفاده از نام کامل شما شانس شما را برای تایید نظر صاحب وب سایت کاهش می دهد.

6. بازاریابی از طریق ایمیل

اگر چند پست در مورد بازاریابی دیجیتال بخوانید ، بازاریابی ایمیلی در اکثر آنها ذکر می شود. دلیل آن این است که هنوز هم یکی از کارآمدترین روش ها برای افزایش ترافیک وب سایت است. 

یک مطالعه نشان می دهد که ایمیل به ازای هر 1 دلار خرج شده 36 دلار تولید می کند و بازدهی تکان دهنده ای 3600 درصدی ارائه می دهد. دیگر چه میخواهید؟

بازاریابی ایمیلی به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریان بالقوه تماس بگیرید. این یک بستر ایده آل برای ایجاد روابط بلند مدت برای بهبود وفاداری مشتریان است. می توانید سوالات خود را مطرح کنید ، بازخورد بخواهید ، فروش نرم را معرفی کنید و مشتریان را برای “خرید بزرگ” متقاعد کنید. 

در اینجا نکاتی برای بازاریابی ایمیلی موثر برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد:

  • واقعی باشید: داستان ها را به اشتراک بگذارید ، محتوای پشت صحنه ارسال کنید و مطالب اصلی تولید شده توسط کاربر را درخواست کنید. 
  • ارزش پیشنهاد: درست مانند بازاریابی محتوا برای تبدیل خوانندگان به ارزش بالایی ، ایمیل ها و روزنامه ها قبل از درخواست باید ارزش ارائه دهند. 
  • همه پیوندهای خود را شامل شوید:  خواندن و به اشتراک گذاری پست خود را آسان کنید. در هر ایمیلی که ارسال می کنید پیوندهایی به پروفایل رسانه های اجتماعی ، آخرین پست های وبلاگ و صفحه فروش خود اضافه کنید. 

7. خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید و از مشتریان بخواهید نام تجاری شما را بررسی کنند

اگر خدمات مشتری ضعیفی ارائه می دهید ، افزایش تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افزایش بازدید وب سایت بی فایده است. 

بر اساس یک نظرسنجی ، 42 درصد از مشتریان گفتند که پس از تجربه دلپذیر خدمات مشتری ، خرید بیشتری کرده اند.

در مورد آن فکر کنید: کاربران در رسانه های اجتماعی شکایت می کنند ، شما پاسخ سریع و مودبانه ارائه می دهید. چه اتفاقی می افتد؟ فرد شروع به احترام به نام تجاری شما می کند. 

حتی وقتی کاربران به صورت خصوصی از طریق ایمیل شکایت می کنند ، مهم است که بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم تا برای خدمات بیشتر به آنجا بازگردند. 

چگونه می توانید خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید؟

  • سریع جواب دهید
  • تا آنجا که ممکن است پیشنهادات زیادی برای مشکلات مشتریان ارائه دهید 
  • در صورت اشتباه و ارائه کوپن/بازپرداخت ، عذرخواهی کنید 

اگر به طور مداوم خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهید ، می توانید از کاربران بخواهید نام تجاری شما را بررسی کنند. 

سیستم عامل هایی مانند Trustpilot و Yelp می توانند برای ایجاد نظرات مثبت عالی باشند. بسیاری از کاربران قبل از تصمیم گیری در مورد خرید با این وب سایت ها مشورت می کنند ، بنابراین داشتن یک مشخصات محکم می تواند به بهبود شهرت شما کمک کند. 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *