خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / مقالات ✍️ / اینستاگرام / افزایش فروش با اینستاگرام (9 راهکار)

افزایش فروش با اینستاگرام (9 راهکار)

مارک ها و مشاغل می توانند با فروش در اینستاگرام درآمد بالایی کسب کنند. در اینجا 11 تاکتیک آورده شده است که می توانند با استفاده از اینستاگرام به فروش شما کمک کنند.

افزایش فروش با اینستاگرام

چرا فروش در اینستاگرام؟

در آن تردیدی نیست. اینستاگرام بسیار بزرگ است. در واقع ، بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد. اما آیا می دانید پلت فرم اشتراک عکس hip فقط برای هنرمندان ، عکاسان و همه کسانی که هنر دیجیتال را دوست دارند نیست؟

اینستاگرام یک بستر عالی بازاریابی برای مشاغل است .

و جای تعجب نیست!

90٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک مارک را دنبال می کنند.
83٪ از کاربران اینستاگرام مارک ها یا محصولات جدید را در این سیستم عامل پیدا می کنند.
80٪ کاربران می گویند اینستاگرام هنگام تصمیم به خرید محصول یا خدمات به آنها کمک می کند.

هر چند همه شاخهای تک شاخ و پروانه نیست. در سال 2016 ، اینستاگرام الگوریتم های خود را تغییر داد تا پست ها را در فیدها براساس محبوبیت به جای ترتیب زمانی نشان دهد. این به این معنی است که پست هایی با میزان جذابیت بالا به بالاترین سطح می رسند و پست هایی که میزان جذابیت آنها پایین است هرگز دیده نمی شوند بنابراین اگر نام تجاری شما جدید است و تعداد زیادی فالوور ندارید ، چگونه می توانید فروش در اینستاگرام را افزایش دهید؟

در اینجا 11 نکته برای افزایش دید و فروش در اینستاگرام آورده شده است.

1. تصاویر خیره کننده صنایع دستی

تصور کنید کاربر متوسط ​​اینستاگرام شما از طریق خبرمایه خود پیمایش می کند. او پس از ارسال واسطه ایجاد خمیازه ، از طریق پست سوت می زند. تا جایی که یکی بیرون می زند و توجه او را جلب می کند ، مانند این پست اینستاگرام توسط نشنال جئوگرافیک. نیازی نیست که به یونان سفر کرده و عکسی از ماه کامل که در پشت معبد پوزیدون در حال طغیان است را بگیرید. تنها چیزی که برای متوقف کردن اسکرولرهای اینستاگرام در جای خود نیاز دارید ، یک تصویر زیبا ، منحصر به فرد و با کیفیت است. در اینجا سه ​​نکته برای افزایش تعامل با تصاویر خود آورده شده است.

تصاویری ارسال کنید که برای مخاطبان شما صحبت می کنند

به عنوان مثال ، اگر می دانید مخاطبان شما به فرهنگ های مختلف در سراسر جهان علاقه مند هستند ، تصویری مانند این باعث جلب توجه آنها می شود.

به قوانین عکاسی بزرگ پایبند باشید

خبر عالی این است که برای گرفتن عکس های خیره کننده نیازی به دوربین DSLR و تجهیزات حرفه ای گران قیمت ندارید.

به سادگی با تلفن های هوشمند خود این قوانین را دنبال کنید ، و شما خوب می توانید عمل کنید.

هر زمان که می توانید از نور طبیعی استفاده کنید.
از قرار گرفتن در معرض نور زیاد خودداری کنید (برای این کار ، قبل از گرفتن عکس ، بر روشن ترین قسمت قاب خود ضربه بزنید).
در طلوع آفتاب ، غروب آفتاب یا در یک روز ابری عکس بگیرید.
از نقاط مختلف عکس بگیرید. (درست است! اگر احساس جاه طلبی می کنید ، خم شوید ، بخزید ، دراز بکشید ، حتی یک دیوار را مقیاس بزنید.)
از فریم های منحصر به فرد استفاده کنید. یک پرچین ، دو آسمان خراش یا فقط فضای اضافی نمونه های خیره کننده ای هستند.
تصاویر خود را با ابزار مناسب تقویت کنید

در اینجا سه ​​برنامه برتر ویرایش تصویر وجود دارد که عکس های شما را بیشتر بهبود می بخشد.

VSCO – این برنامه توسط عکاسان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصویر برای اینستاگرام رتبه بندی می شود.
Canva – Canva دارای تعداد زیادی ابزار است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را شخصی سازی کنید.
A Story Story – این برنامه با ارائه بسته های فیلتر قابل تنظیم به شما کمک می کند تا به رنگ تم خود بمانید.

باز کردن قفل (ارائه نشده است) با کلید واژه Hero
مشاهده تمام کلمات کلیدی ارگانیک خود در GA و معیارهای عملکرد خاص آنها. امتحان رایگان. در هر زمان لغو کنید پشتیبانی حرفه ای تنظیم 4 دقیقه ای.

2. مسابقات را اجرا کنید

اجرای مسابقات اینستاگرام به شما کمک می کند تا تعامل ایجاد کنید ، به علاوه برنده تعداد زیادی فالور جدید هستید.

در اینجا سه ​​ایده عالی برای مسابقه اینستاگرام وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

لایک ، نظر ، و دنبال کنید. کاربران پست شما را پسندیده و برای ورود به مسابقه شما را دنبال می کنند.
دوستی را تگ کن کاربران برای هر دوستی که در پست شما برچسب گذاری می کنند ، یک ورودی دریافت می کنند.
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). مخاطبان شما پست های منحصر به فرد خود را ایجاد می کنند و کسب و کار شما را نشان می کنند یا از هشتگی که ایجاد کرده اید استفاده می کنند.

تاکنون بهترین نوع مسابقه مسابقه UGC است.

در اینجا یک نمونه عالی از مسابقه برنده UGC از Upwork آورده شده است.

چرا؟

به این دلیل که مردم دوست دارند داستان های خود را به اشتراک بگذارند ، از خلاقیت خود استفاده کنند و پیروان خود را تحت تأثیر قرار دهند. (نیازی به گفتن نیست که برنده جوایز جالب شوید!)

3. فیلم اهرم

آیا می دانید فیلم های اینستاگرام 2 برابر جذابیت پست های دیگر را دریافت می کنند ؟

درست است!

اگر می خواهید دنبال کنندگان خود را مورد توجه قرار دهید ، وقت آن است که از آن فیلم ها استفاده کنید .

در اینجا یک راهنمای سریع برای فیلم های Instagram وجود دارد:

ویدیوهای خود را کوتاه نگه دارید و در چند ثانیه اول کلیپ خود با حرکت توجه بینندگان خود را جلب کنید.
زیرنویس را اضافه کنید (فیلم های اینستاگرام به طور پیش فرض بی صدا هستند).
فیلم های خود را با در نظر گرفتن هدف خاصی برنامه ریزی کنید (به عنوان مثال ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید ، باعث ایجاد تعامل ، جذب پیروان جدید یا آموزش مخاطبان خود شوید).
برای لمس انسانی ، تصاویر پشت صحنه برند خود را اضافه کنید.
محصولات خود را در عمل ضبط کنید (ویدئویی که مشتریان از محصولات شما استفاده می کنند بسیار عالی است).
هنگام عکاسی از فیلم های خود ، قوانین عکاسی عالی را دنبال کنید.

این نمونه جالب بن و جری را بررسی کنید.

4. محتوای اختصاصی با داستان ها بدهید

از داستان های اینستاگرام برای نشان دادن عملکرد پشت صحنه استفاده کنید و بینندگان را به سمت واقعی کاری که برند شما انجام می دهد جلب کنید.

یک مثال عالی Boxycharm و کلیپ های داستانی جذاب آنها است.

همانطور که می دانید ، Boxycharm جعبه های آرایش سفارشی را با تمام مارک های مورد علاقه خود در یک جعبه ارائه می دهد.

آنها برای درگیر کردن ناظران ، داستان هایی از افراد واقعی را با استفاده از جعبه های خود برای “درخشش” ارسال می کنند.

از اینستاگرام BoxyCharm به این ویدئو و این فیلم نگاهی بیندازید.

5. به نظرات پاسخ دهید

کاربران اینستاگرام مملو از محتوا هستند.

بنابراین وقتی آنها وقت می گذارند تا درباره پست شما نظر دهند؟

آره! شما به چیزی عالی رسیده اید!

اما در اینجا متوقف نشوید. با پاسخ دادن به مفسران ، احساس خاصی به آنها بدهید. نظرات آنها را دوست دارید ، از آنها تشکر کنید ، و به س questionsالات آنها پاسخ دهید.

مثل کاری که استارباکس اینجا کرد .

اگر هزاران نظر دریافت کردید (برای شما بسیار مفید است!) و وقت ندارید به همه آنها پاسخ دهید ، همیشه می توانید یک مدیر شبکه های اجتماعی استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

6. به Pods Instagram بپیوندید

تازه وارد بازاریابی اینستاگرام شده اید و تعداد زیادی فالوور ندارید؟

با استفاده از Pods Instagram با کیفیت بالا ، مشارکت های خود را ارتقا دهید.

Hootsuite در وبلاگ خود آخرین هک نامزدی Pods Instagram را فراخوانی کرده است .

نحوه کار آن در اینجا است:

یک Pod کوچک اینستاگرام پیدا کنید. Pods گروه هایی از کاربران اینستاگرام هستند که برای افزایش فالوورها و تعاملات یکدیگر با هم متحد می شوند.
دستورالعمل های نامزدی Pod را دنبال کنید. معمولاً باید پستهای اعضای دیگر Pod را لایک کنید ، نظر دهید و به اشتراک بگذارید.
در عوض ، پست های شخصی شما از سایر اعضا لایک ، نظر و اشتراک دریافت می کنند.

یاد آوردن:

به سراغ غلاف های کوچک با 15-20 کاربر بروید.
با هزاران کاربر از Pod Spammy غول پیکر خودداری کنید.
پایان معامله خود را حفظ کنید! عدم پسندیدن ، اشتراک گذاری و اظهارنظر درباره پست ها می تواند شما را از Pod بیرون کند.
غلافها فقط برای شروع عالی هستند. با بلوغ حضور نام تجاری شما ، شما می خواهید به جای موارد تولید شده توسط Pod ، لایک ، نظر و اشتراک خود را بدست آورید.
7. از هشتگ های بیشتر استفاده کنید

استفاده از هشتگ یک روش عالی برای گسترش مخاطبان اینستاگرام است. به این دلیل که آنها باعث می شوند پست های شما در صفحات هشتگهایی که استفاده می کنید ظاهر شوند.

از آنجا که اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید ، می توانید همه کارها را با آنها انجام دهید!

ابتدا مطمئن شوید که از محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام استفاده می کنید . اینها شما را در مقابل میلیون ها کاربر قرار می دهد.

به یاد داشته باشید ، همه چیز را با هم مخلوط کنید! با پر نکردن بارها و بارها پست های خود با هشتگ های مشابه ، از ظاهر ناخواسته خودداری کنید.

8. عاقلانه از پیوندهای خود استفاده کنید

برخلاف سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام اجازه پیوند در پست ها را نمی دهد.

اما نگران نباشید در اینجا دو روش وجود دارد که می توانید کاربران را با پیوند به فروشگاه خود هدایت کنید.

از پیوند خود در گزینه Bio استفاده کنید

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا از یک پیوند در بیوگرافی خود استفاده کنید. هوشمندانه از آن استفاده کنید تا کاربران را به برجسته ترین صفحه وب سایت خود متصل کنید.

مثل کاری که نایک کرد.

پیوندهایی را به داستانهای اینستاگرام خود اضافه کنید

وقتی به 10 هزار فالوور می رسید ، اینستاگرام در داستان هایی که بینندگان می توانند پیوندها یا سایر اطلاعات مربوط به شما را ببینند ، گزینه “swipe up” را به شما می دهد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *