اینستاگرام می تواند یک کانال بازاریابی بصری برای نام تجاری شما باشد و فرصتی برای ایجاد یک مخاطب وفادار باشد که با کسب و کار شما افزایش می یابد. در حقیقت ، بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز برنامه را مرور می کنند و آن را به عنوان یکی از جذاب ترین مخاطبان در سراسر جهان تبدیل می کند. اما مانند هر شبکه اجتماعی دیگر ، راه های درستی برای استفاده از پروفایل اینستاگرام ، روش های اشتباه و روش های هوشمندانه وجود دارد.
در این پست ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید پروفایل اینستاگرام خود را افزایش داده و تعامل خود را با تعداد زیادی از طرفداران در طول زمان افزایش دهید – یکی که پر از طرفداران واقعی است ، نه دنبال کنندگان جعلی غیر فعال.
نحوه افزایش و کسب درآمد از حساب اینستاگرام خود
یک کارگاه آموزشی رایگان با نکات بازاریابی اینستاگرام آزمایش شده. بیاموزید که چگونه مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید و با یک فروشگاه آنلاین از آن درآمد کسب کنید.
چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورد
15 تاکتیک وجود دارد که به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید:
- از هشتگ های مناسب استفاده کنید
- از فیلترهای با کیفیت بالا استفاده کنید
- ارسال در زمان های مناسب
- دنبال کنندگان رقبای خود را بدزدید
- هزینه پست های حمایت شده و بررسی محصولات را پرداخت کنید
- از برچسب های جغرافیایی برای تقویت کشف محلی استفاده کنید
- داستانهای خود را در موارد برجسته سازماندهی کنید
- دنبال کننده های بیشتری بخواهید
- به روندها بپردازید
- هدیه بدهید
- محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید
- از اینستاگرام لایو استفاده کنید
- مقاوم باش
- رشد فالوورها را در طول زمان از نزدیک زیر نظر بگیرید
- از ابزارهای اینستاگرام در اختیار خود استفاده کنید
بیایید در مورد نحوه پیاده سازی هر تاکتیک برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام عمیق تر صحبت کنیم.
گرتا ون ریل چارچوب اثبات شده خود را برای رشد مشاغل موفق مبتنی بر محصول در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. دریابید که چه تصاویری بهتر کار می کند و چگونه با اینفلوئنسرهای مناسب اینستاگرام برای مارک خود کار کنید.
ثبت نام رایگان
1. از هشتگ های مناسب استفاده کنید
هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور منظم درگیر کنید و در عین حال تعداد دنبال کنندگان واقعی خود را نیز افزایش دهید. ارسال عکس های جدید ، جالب و جذاب اولین شرط را برآورده می کند ، اما برای شروع رشد ، هشتگ گذاری عکس های خود را بسیار مهم می دانید. هشتگ گذاری باعث می شود افرادی که به دنبال شرایط خاصی هستند عکس های شما را پیدا کنند.
بنابراین از کدام هشتگ ها باید استفاده کنید؟ درست مانند توییتر و دیگر سایت های اجتماعی ، کاربران اینستاگرام هشتگ های خاصی را نسبت به سایرین انتخاب می کنند. اگر از هشتگ های محبوب اینستاگرام در عکس های خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد به کاربران جدید دسترسی پیدا خواهید کرد و کشف خواهید شد.
در زمان نگارش این مقاله ، این 20 هشتگ برتر در اینستاگرام بودند:
- #عشق
- #خوب نیست
- #عکس روز
- #روش
- #زیبا
- #خوشحال
- #جذاب
- #like4like
- #tbt
- #بیا دنبالم
- #picoftheday
- #دنبال کردن
- #من
- #هنر
- #سلفی
- #تابستان
- #به طور فوری
- #ارسال مجدد
- #دوستان
- #طبیعت
اگر به این لیست نگاه کنید و بگویید: “اما هیچکدام از آنها در مورد محصولات یا مارک من صدق نمی کند” ، احتمالاً درست می گویید.
استفاده از هشتگ ها یک چیز است ، استفاده از برچسب های مناسب کاملاً متفاوت است.
برچسب های محبوب مانند موارد ذکر شده در بالا احتمالاً مشارکت و پسندهای بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال ، آنها منجر به افزایش مشارکت طولانی مدت ، دنبال کنندگان جدید علاقه مند یا مهمتر از همه ، فروش نمی شوند.
اگر می خواهید عکس های خود را به درستی برچسب گذاری کنید ، باید مناسب ترین هشتگ ها را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. این بدان معناست که تحقیقات مناسب را انجام دهید تا مطمئن شوید از هشتگ هایی استفاده می کنید که نه تنها نام تجاری شما را توصیف می کنند بلکه در اینستاگرام نیز جستجو می شوند.
برای پیدا کردن هشتگ های مرتبط ، برای شروع باید از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Webstagram استفاده کنید.
در زیر ، من از Webstagram برای جستجوی هشتگ های مرتبط ، مرتبط و محبوب برای کسب و کار لوازم جانبی مردان خود با جستجوی هشتگ های کلیدی مرتبط با نام تجاری خود استفاده کردم.
به عنوان مثال ، با جستجوی هشتگ #MensFashion ، من توانستم لیست زیر از هشتگ های کلید واژه اضافی را به همراه تعداد دفعات استفاده (به عنوان مثال ، محبوبیت آنها) جمع آوری کنم.
اگر هر یک از کلمات کلیدی مورد نظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید ، می توانید هشتگ های مرتبط و محبوبیت آنها را بیابید.
شما می خواهید این تمرین را با استفاده از کلمات کلیدی مختلف که مارک و محصولات شما را توصیف می کنند ، امتحان کنید و لیست کلمات کلیدی هشتگ خود را در حال حرکت ایجاد کنید.
به خاطر داشته باشید که در اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ در هر پست مجاز است. علاوه بر این ، کلمات رایج در طول زمان تغییر خواهند کرد ، بنابراین مطمئن شوید که کلمات کلیدی هشتگ خود را هر چند ماه یکبار مرور می کنید تا از بهترین اصطلاحات ممکن استفاده کنید.
شما همچنین می توانید ایده های هشتگ را از رقبا یا حسابهای مشابهی که به دنبال دنبال کننده آنها هستند سرقت کنید ، اما در نهایت می خواهید گروه های هشتگ خود را ایجاد کنید که مربوط به حساب خاص شما است.
نکته حرفه ای شماره 1: در اینجا ترفندی وجود دارد که من برای مشاغل تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنم. برای هر دسته محصول و محصول در فروشگاه های من ، محبوب ترین هشتگ های مرتبط اینستاگرام را جستجو کرده ام. من برای هر دسته از محصولاتی که می فروشم ، 15-20 تا هشتگ محبوب ارائه کردم ، و همچنین پایه ای از 5 تا 10 برچسب محبوب که مارک و پیشنهاد محصول من را توصیف می کند ، ارائه کردم. در نهایت ، من همچنین لیستی از هشتگ های محبوب محلی خاص که مربوط به نام تجاری من است ، ایجاد کردم.
مثلا:
هشتگ های کلید واژه برند
#mybrandname #mensfashion #mensaccessories #mensgoods #fashion #mensstyle #instafashion #menswear
کلمات کلیدی هشتگ های دسته بندی محصول
#bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks #sockswag #socksoftheday #sockgame #sockswagg #socksofinstagram #happysockday #sockwars #funsocks #happysockday
هشتگ های کلیدواژه مخصوص مکان
#تورنتو #تورنتوفشن #تورنتوفشن بلاگرها
همه این گروه از هشتگ های کلیدواژه در صفحه ای در Evernote ذخیره می شوند. این امر باعث می شود وقتی من برای ارسال یک تصویر جدید در اینستاگرام که مناسب ترین کلمات کلیدی است ، بهینه سازی شده است ، آسان و کارآمد باشد.
من به راحتی می توانم Evernote خود را باز کرده و هشتگ های استاندارد مارک ، محصول و مکان خاص خود را برای ارسال با هر عکس کپی کنم. برخی از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد قالب های زیرنویس را برای ذخیره گروه های هشتگ خود ذخیره کنید.
انجام کار تحقیق ، سازماندهی و ذخیره سازه های کاربردی و پرطرفدار هشتگ ها از قبل ، شما را در زمان زیادی صرفه جویی می کند ، تعامل شما را افزایش می دهد و به جمع آوری پیروان جدید کمک می کند.
نکته شماره 2: اگر مدتی است که در اینستاگرام پست می گذارید و احساس می کنید تمام این فرصت ها را از دست داده اید تا مخاطبان خود را با استفاده از هشتگ های کلمه کلیدی بسازید ، ناراحت نشوید. هنوز هم می توانید برگردید و با لیست کلمات کلیدی هشتگ جدید خود نظر بگذارید و تماشای ورود لایک ها و فالوورها را مشاهده کنید.
استفاده از هشتگ در استوری های اینستاگرام
هشتگ گذاری در پست های اینستاگرام داده می شود ، اما شما همچنین باید از هشتگ ها در استوری های خود استفاده کنید تا کاربرانی که آن هشتگ خاص را دنبال می کنند ، دیده شوند.
می توانید از برچسب های هشتگ (که هنگام ایجاد استوری در منوی استیکرهای اینستاگرام یافت می شود ) استفاده کنید یا فقط در زیرنویس خود از هشتگ استفاده کنید تا بتوانید در استوری هشتگ قرار بگیرید.
اکنون که کاربران می توانند هشتگ ها را دنبال کنند ، استوری های شما در اینستاگرام این شانس را دارد که هم افرادی که آن هشتگ را دنبال می کنند و هم افرادی که به تازگی آن را بررسی می کنند مشاهده شوند.
بیشتر بخوانید: از پسندها تا دلارها: نحوه فروش محصولات خود در اینستاگرام در سال 2021 را بیاموزید
2. از فیلترهای مناسب استفاده کنید
هشتگ های کلید واژه تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. جامعه اینستاگرام به برخی از فیلترهای عکس مطلوب تر از سایرین پاسخ می دهد. استفاده از این فیلترهای ترجیحی می تواند بر تعامل شما تأثیر بگذارد.
در اینجا 10 فیلتر پرطرفدار فعلی در اینستاگرام ، با توجه به Iconosquare آمده است:
- معمولی (بدون فیلتر)
- کلارندون
- جونو
- لارک
- لودویگ
- جینگهام
- والنسیا
- X-Pro II
- لو فای
- آمارو
TrackMaven با مطالعه روی حساب های اینستاگرام ، نحوه تأثیر فیلترها بر مشارکت را بررسی کرد و دریافت که مایفر ، هفه و لودویگ بیشترین تعامل را دارند.
اما مهمتر از فیلترهای مورد علاقه جامعه عمومی اینستاگرام ، فیلترهای مورد علاقه مخاطبان خاص شما هستند. این نمودار سفارشی را در نظر بگیرید ، که استفاده از فیلتر را با مشارکت در حساب اینستاگرام من مرتبط می کند:
می توانید از IconoSquare برای بررسی عملکرد حساب خود استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی در حال حاضر برای شما کار می کند و چه کاری انجام نمی دهد.
3. ارسال در زمان مناسب
علاوه بر افزودن هشتگ های مناسب و استفاده از بهترین فیلترها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ، باید زمان پست های خود را نیز در نظر بگیرید.
یک رویکرد هدفمند شامل تجزیه و تحلیل مواردی است که در گذشته برای شما مفید بوده و نبوده است. با مراجعه به بخش بهینه سازی IconoSquare ، می توانید تجزیه و تحلیل دقیقی از تاریخ ارسال خود در مقابل مشارکت داشته باشید. این گزارش همچنین بهترین زمان های روز و روزهای هفته برای ارسال را مشخص می کند.
حلقه های تیره نشان می دهد که شما معمولاً چه زمانی رسانه ارسال می کنید. دایره های خاکستری روشن زمانی نشان داده می شود که جامعه شما در حال تعامل بوده است. بزرگترین حلقه های خاکستری روشن بهترین زمان ها را برای پست کردن نشان می دهد.
همچنین می توانید بصورت رایگان از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای حساب های تجاری ، که در قسمت Followers یافت می شود ، بصیرت زیادی دریافت کنید.
ممکن است بخواهید از یک ابزار زمان بندی رسانه های اجتماعی برای انتشار خودکار پست های خود در مواقعی که مخاطبان شما بیشترین جذب را دارند استفاده کنید.
4. دنبال کنندگان رقبای خود را بدزدید
یکی از بهترین راه ها برای یافتن و جذب افراد جدید جستجوی حساب های اینستاگرام نزدیکترین رقبا و تعامل با مخاطبان آنها است. این افراد قبلاً با پیروی از رقبای خود میزان علاقه ای به محصولاتی که حمل می کنید نشان داده اند.
بنابراین چگونه می توانید به طور م’ثر پیروان رقبای خود را بدزدید؟ با تعامل با آنها. روشهای مختلفی برای تعامل با کاربران اینستاگرام وجود دارد و هرچه بیشتر کار کنید ، تعداد بیشتری دنبال کننده و مشارکت مکرر از آن خارج خواهید شد.
سه نوع مشارکت در اینستاگرام عبارتند از:
- کاربر را دنبال کنید
- مثل عکس
- در مورد یک عکس نظر دهید
از استفاده از یک یا دو ایموجی برای افزودن شخصیت به متن خود نترسید.
من یک آزمایش غیر رسمی با حساب تجاری خود انجام دادم تا ببینم چگونه پیروان رقبای من به پیشرفت های بازاریابی اینستاگرام من واکنش نشان دادند . من پیروان یک رقیب نزدیک و محلی را هدف قرار دادم. از آنجا که می دانم بسیاری از پیروان او محلی خواهند بود ، شهر خود را به نمایه خود اضافه کردم تا حس آشنایی بیشتری بین نام تجاری من و افرادی که هدف آنها هستم ایجاد شود.
من فقط با دنبال کردن 100 دنبال کننده رقبای خود شروع کردم. بعداً ، 100 مورد دیگر را دنبال کردم ، اما وقت گذاشتم و یکی از عکس های اینستاگرام آنها را لایک کردم. در نهایت ، من گروه سوم 100 نفره را دنبال کردم و از هر حساب یک عکس را دوست داشتم و نظر دادم.
در اینجا نتایج بدست آمد:
- دنبال کنید: 14٪ فالو بک
- دنبال کردن + پسندیدن: 22٪ فالو بک
- دنبال + لایک + نظر: 34٪ فالو بک
اگرچه متغیرهای زیادی وجود دارد و این آزمایش از نظر علمی دور بود ، اما نتایج روشن بود. هرچه بیشتر از صفحه اینستاگرام خود با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید ، بیشتر از این نتیجه خواهید گرفت.
توجه : در حالی که این سرویس با شرایط خدمات اینستاگرام مخالف است ، برخی از کارآفرینان از اتوماسیون برای دنبال کردن همان فرایند بالا استفاده می کنند. House of Hannie در قسمت Shopify Masters در زیر این تاکتیک و جوانب مثبت و منفی آن را مورد بحث قرار می دهد .
5. هزینه پست های حمایت شده و بررسی محصولات را پرداخت کنید
همه این ارسال های بهینه شده به حساب شما عالی است ، اما اگر واقعاً می خواهید فالوور اینستاگرام را افزایش دهید ، باید از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید و نام تجاری خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.
چگونه اون کار را انجام می دهی؟ اول ، برخلاف تاکتیک های افزایش فالوور اینستاگرام که در بالا ذکر شد ، این یکی معمولاً رایگان نیست. با این حال ، اگر به درستی انجام شود ، ارزش خوبی دارد.
برای شروع ، باید لیستی از حساب های بزرگ در طاقچه خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات زیبایی می فروشید ، می خواهید حساب های بزرگی از وبلاگ نویسان زیبایی پیدا کنید.
شما ممکن است قبلاً این حساب ها را دنبال کنید ، اما اگر اینطور نیست ، باید آنها را پیدا کنید. یکی از بهترین روش ها استفاده از Webstagram (که قبلاً ذکر شد) و جستجوی برخی از نزدیک ترین کلمات کلیدی هشتگ است که در ابتدای این پست پیدا کرده اید. هنگامی که کلمات کلیدی خود را جستجو می کنید ، نه تنها کلمات کلیدی مرتبط را به شما نشان می دهد ، بلکه برترین حساب های اینستاگرام را که دارای این کلمات کلیدی هستند نیز به شما نشان می دهد.
در نتایج پروفایل باید به چند نکته توجه کرد:
- طرفداران زیادی – معمولاً 20 تا 200 هزار نفر
- آدرس ایمیل در نمایه
اگر آدرس ایمیل در نمایه وجود داشته باشد ، معمولاً به این معنی است که حساب برای پستهای حمایت شده یا فریاد در یک داستان حمایت شده باز است.
شما می خواهید ایمیل ارسال کنید و قیمت پست حامی آنها را بپرسید. به طور کلی ، بسته به اندازه موارد زیر ، میانگین نرخ را بین 20 تا 50 دلار در هر پست دریافت کرده ام.
با این حال ، اگر شما یک محصول منحصر به فرد و اصلی را می فروشید ، ممکن است بخواهید محصول خود را برای بررسی و ارسال اینفلوئنسر ارسال کنید. معمولاً هرچه تصویر طبیعی تر و کمتر شبیه به تبلیغات باشد ، تعامل و پاسخ بیشتر است.
برای بدست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ، لزوماً نیازی به اینفلوئنسرهای اینستاگرام با فالوور زیاد ندارید ، بلکه به دنبال افرادی با نرخ مشارکت بالا (لایک و نظر نسبت به تعداد فالوورها) هستید ، که بسیاری از بازارهای تأثیرگذار می توانند ارائه دهند.
بیشتر بدانید: راهنمای کامل تبلیغات اینستاگرام در سال 2021
6. از برچسب های مکانی برای تقویت کشف محلی استفاده کنید
علاوه بر هشتگ ها ، می توانید پست ها و استوری های اینستاگرام خود را با برچسب گذاری موقعیت مکانی خود – یا شهری که در آن هستید یا مکانی که عکس یا فیلم در آنجا گرفته شده است – کشف کنید.
مکانها نه تنها فید اینستاگرام خود را دارند بلکه داستان خود را نیز دارند ، بلکه هشتگ هایی را نیز در اختیار دارید که هنگام استفاده از برچسب موقعیت مکانی در استوری های خود می توانید به آنها کمک کنید.
مشاغل محلی با ارسال منظم به این فیدها و همچنین مشارکت با پست های مشتریان احتمالی که به طور فیزیکی در مجاورت هستند می توانند بیشترین ارزش را از برچسب های مکان دریافت کنند.
7. داستانهای خود را به صورت برجسته تنظیم کنید
هر زمان که یک پیرو بالقوه به نمایه کسب و کار شما وارد شود ، مدت کوتاهی زمان دارید تا آنها را متقاعد کنید که از شما پیروی کنند.
یکی از راه های این کار استفاده از ویژگی هایلایت (Highlights) در نمایه شما برای سازماندهی استوری های اینستاگرام شما به گونه ای است که به آنچه حساب شما در مورد آن است اطلاع دهد.
از آنجایی که داستان ها دارای طول عمر 24 ساعته هستند ، از موارد برجسته می توان برای دومین زندگی آنها استفاده کرد و دیگران را ترغیب کرد تا شما را دنبال کنند تا در آینده داستانهای بیشتری را از دست ندهند.
برای افزایش فالوور اینستاگرام از موارد زیر استفاده کنید:
- ایجاد تریلرهایی که باعث آزار و اذیت حساب شما می شود
- دسته بندی داستان های خود بر اساس موضوعات (مانند کشورهایی که بازدید کرده اید ، برای حساب های مسافرتی)
- توضیح محصولات خود از طریق تصاویر و فیلم ها
- تبلیغ محصولات خود با استفاده از پیوندهای کشویی به بالا (برای انجام این کار با استوری های خود به حداقل 10 هزار دنبال کننده و حساب تجاری در Instagram نیاز دارید)
8. دنبال کننده های بیشتری بخواهید
به نظر می رسد واضح است ، اما شایسته است که گفته شود: نترسید که گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند.
به همان روشی که کاربران یوتیوب از بینندگان خود می خواهند در پایان ویدیوهای خود آنها را دنبال کنند ، شما همچنین می توانید از بینندگان بخواهید تا شما را برای مطالب بیشتر دنبال کنند.
گاهی اوقات ممکن است مردم از آنچه در اینستاگرام منتشر می کنید واقعاً لذت ببرند ، اما قبل از اینکه شما را دنبال کنند نیاز به یک حرکت ناگهانی دارند.
همچنین می توانید این کار را در زیرنویس های اینستاگرام خود انجام دهید ، محتوای خود را با بیان آنچه مخاطبان شما را دنبال می کنند دریافت کنید یا با اشاره به محتواهایی که قرار است از دست ندهند ، کار کنید.
9. به روندها بپردازید
هنگامی که فرصت پیش می آید ، همسویی محتوای شما با موضوعات پرطرفدار یا هشتگ ها می تواند قابلیت کشف و تعامل را بهبود بخشد.
به عنوان مثال ، می توانید موج یک موضوع یا رویداد پرطرفدار ، مانند تعطیلات را به شیوه ای مرتبط سوق دهید تا تعامل و آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید. یا می توانید در یکی از “تعطیلات هشتگ” موجود ، مانند #روز ملی قهوه (هر سال در اول اکتبر هر سال) شرکت کنید. رویدادهای مرتبط را در تقویم خود علامت گذاری کنید تا بتوانید مطالب با کیفیت را از قبل آماده کنید
مطمئن باشید که به طور معناداری به مکالمه بپیوندید و در صورت شک ، از خود بپرسید که آیا مخاطبان شما واقعاً به روند توجه می کنند؟
10. هدیه دهید
یکی از بهترین نوع نظراتی که می توانید در هر پست رسانه های اجتماعی ، نه فقط در اینستاگرام ، دریافت کنید ، زمانی است که یکی از دوستان خود را برچسب گذاری می کند. این نظرات نه تنها به مشارکت پست شما کمک می کند ، که به نوبه خود آن را برای الگوریتم اینستاگرام مطلوب می کند ، بلکه هر برچسب برای شما یک مخاطب جدید به ارمغان می آورد که از طریق یک توصیه وارد شده است و شما به عنوان یک دنبال کننده می توانید به طور بالقوه بر او پیروز شوید.
یکی از راههای تشویق این رفتار ، ارسال مطالب مرتبط با درخواست اشتراک 1: 1 است (به عنوان مثال ، یک عضو بدنسازی که از شما می خواهد دوستی را که روز پا را نادیده می گیرد تگ کنید). اما یک راه مطمئن تر برای جلب مخاطبان برای تگ کردن دوستانشان این است که هدیه ای را اجرا کنید که مخاطبان شما را تشویق می کند تا دوست خود را برچسب گذاری کرده و حساب شما را دنبال کنند.
برای الهام ، در اینجا نمونه ای از یک محصول موفق از 5th است که افراد را تشویق می کند تا حساب خود را دنبال کنند و یک دوست را برای شانس برنده شدن دو محصول رایگان برای هر دو آنها برچسب گذاری کنند.
حتماً پست ما را در مورد اجرای هدیه برای موارد بیشتر بررسی کنید و دستورالعمل های تبلیغاتی اینستاگرام و هرگونه الزام قانونی را برای اجرای مسابقه اینستاگرام که در کشور مورد استفاده شما اعمال می شود ، دنبال کنید.
11. ارسال مطالب تولید شده توسط کاربر
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی است-مانند فیلم ها ، عکس ها ، نظرات ، صدا و موارد دیگر-که توسط طرفداران یا دنبال کنندگان انتخاب می کنید. این یک ابزار ضروری در زرادخانه بازاریابی شما برای جذب فالوور در اینستاگرام است. UGC با برجسته کردن افراد واقعی و داستانهای واقعی ، به نشان تجاری شما کمک می کند ، که محصول شما را در زندگی واقعی نشان می دهد و با مشتریان بالقوه ارتباطی مطمئن تر برقرار می کند.
مخاطبان شما نه تنها 15 دقیقه شهرت خود را در فید اینستاگرام شما دوست دارند ، بلکه به فروش بیشتر در فروشگاه آنلاین شما کمک می کند. بر اساس تحقیقات Olapic ، امروزه 56 درصد بیشتر احتمال دارد مصرف کنندگان پس از دیدن عکسی از محصول مشترک مشتریان ، چیزی بخرند.
نگاهی مد نوا ، برای مثال. حساب خرده فروشان آنلاین اینستاگرام به شدت بر محتوای تولید شده توسط کاربران متکی است.
محتوای ایجاد شده توسط کاربر Fashion Nova به هزاران عکس از مردم در سراسر جهان دسترسی می دهد تا با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد-تصاویری که هم ارزشهای مارک را نشان می دهد و هم طرفداران را ترغیب می کند تا با پست های آن مشارکت کنند و لباسی را که افراد واقعی می پوشند بخرند.
وقتی صحبت از ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر برای فروشگاه آنلاین شما می شود ، ابتدا از مشتریان بخواهید تا تجربیات و تصاویر مورد علاقه خود را با محصولات شما به اشتراک بگذارند:
- ایجاد یک فید هشتگ مارک دار که در آن مشتریان می توانند تصاویر را ارسال کنند
- افزودن دعوت به عمل در بیوگرافی اینستاگرام خود
- اجرای مسابقه
- دستیابی به افراد تأثیرگذار
- افزودن “درخواست” برای محتوای تولید شده توسط کاربر در بسته بندی خود
به یاد داشته باشید ، هدف UGC نشان دادن نمای اصیل از محصولات شما است. اگر برخی از مشتریان عکس هایی با کیفیت پایین تر برای شما ارسال می کنند که هنوز بهترین ویژگی های محصولات شما را برجسته می کند ، از استفاده از آنها نترسید.
12. از Instagram Live استفاده کنید
ویدئوی زنده کلید اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق در هر بستر رسانه های اجتماعی است. با استفاده از اینستاگرام ، می توانید از Instagram Live برای پخش ویدیوها برای دنبال کنندگان خود و تعامل با آنها در زمان واقعی استفاده کنید.
هنگامی که نام تجاری شما پخش مستقیم ویدئو را شروع می کند ، یک حلقه تصویر پروفایل شما را در استوری های اینستاگرام قرار می دهد تا به پیروان خود بگوید که می توانند جریان را بررسی کنند. هنگام شروع یک ویدیوی زنده ، پیروان نیز اعلانی دریافت می کنند. پس از اتمام پخش زنده ، می توانید آن را به مدت 24 ساعت در Story خود بارگذاری کنید.
به یاد داشته باشید که Instagram Live تعاملی است. دنبال کنندگان شما احتمالاً در زمان زنده بودن نظر می دهند ، بنابراین سعی کنید نظرات آنها را تایید کنید و راه هایی برای جلب مشارکت آنها پیدا کنید.
برخی از راه های جذب فالوور بیشتر هنگام استفاده از Instagram Live عبارتند از:
- تصرفات اینفلوئنسر
- میزبانی AMA (از من چیزی بپرس) یا پرسش و پاسخ
- اذیت کردن راه اندازی یا به روزرسانی محصول
- میزبانی یک برنامه گفتگو
- پشت پرده عملیات خود را پشت سر بگذارید
- اشتراک گذاری رویداد جاری
- اجرای آموزش های محصول
۱۳- ثابت قدم باشید
اکثر دنبال کنندگان شما به خاطر آنچه در گذشته ارسال کرده اید دنبال نمی شوند ، بلکه به خاطر وعده آنچه در آینده ارسال خواهید کرد ، شما را دنبال خواهند کرد. مخاطبان شما می خواهند بدانند اگر دکمه دنبال کردن را فشار دهند ، چه چیزی به دست خواهند آورد.
داشتن یک خوراک با موضوعی ثابت و یک برنامه ارسال مداوم می تواند به همان اندازه بسیاری از دیگر استراتژی های رشد که در بالا به آن پرداخته ایم ، در افزایش تعداد افراد تأثیرگذار باشد. حتی یک الگوی ساده می تواند فالوورهای جدیدی را به خود جلب کند ، به شرطی که در نگاه اول به هرکسی که در نمایه شما وارد می شود ، اطلاع داده شود.
بیوگرافی اینستاگرام و نه پست آخر خود را به عنوان اولین برداشت خود در اینستاگرام در نظر بگیرید. آیا آنها تا حدودی از طریق شخصیت ، فیلترها ، رنگها یا طرح ، تا حدی از ثبات را نشان می دهند؟ آیا پیوند قابل کلیک هر هفته افراد را به همان صفحه اصلی می فرستد؟ یا شما هم به مطالب سرگرم کننده و هیجان انگیز پیوند می زنید؟
طرح شبکه شما روشی غالباً دست کم گرفته شده است تا بتوانید از نظر زیبایی خوراک خود خلاقیت ایجاد کنید ، در حالی که به استراتژی و ثبات انتشار خود ریتمی می دهید که ارزش دنبال کردن دارد.
در حقیقت ، بسیاری از حساب هایی که از این رویکرد استفاده می کنند ، اغلب می توانند با تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به دنبال کننده ، تولید گرافیک متنی یا سایر محتواها با چرخش سریعتر و ساده سازی تولید کلی محتوای اینستاگرام ، تلاش کمتری برای ایجاد محتوا صرف کنند.
می توانید از ابزاری مانند Later برای برنامه ریزی و برنامه ریزی ظاهر و طرح بندی خوراک خود استفاده کنید. Letterfolk تنها یکی از نمونه هایی است که نشان می دهد برخی مارک ها با زیبایی طرح اینستاگرام خود تا کجا پیش می روند.
14. بر رشد فالوورها از نزدیک نظارت کنید
اگر تعداد فالوئرهای اینستاگرام بیشتری را از دست بدهید به همان سرعت کافی نیست. مراقب میزان رشد خود باشید و همچنین میزان اشتغال طرفداران خود به طور کلی.
Social Blade یک ابزار رایگان عالی برای تجزیه و تحلیل رشد دنبال کنندگان شما (یا رقبای شما) است و تعداد فالوورهای اضافه شده و از دست رفته در طول زمان و روزهای خاص را به شما نشان می دهد.
با داشتن یک حساب تجاری در Instagram ، یک داشبورد Instagram Analytics نیز دریافت می کنید که بصورت رایگان اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که در هیچ جای دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. می توانید ببینید چند نفر پروفایل شما را بررسی می کنند ، تعداد افرادی که پست های شما به آنها رسیده است ، پست های برتر شما چیست و بیشتر دنبال کنندگان شما از کجا هستند.
شما می توانید از این داده ها برای تشخیص نقاط ضعف خود و مواردی که می توانید کارهای بیشتری انجام دهید ، استفاده کنید.
به دنبال الگوهایی در پست هایی باشید که بیشترین جذابیت را داشته اند و سعی کنید آن را در محتوای آینده خود تکرار کنید.
15. از ابزارهای اینستاگرام در اختیار خود استفاده کنید
صدها ابزار اینستاگرام وجود دارد که می تواند به شما و استراتژی اینستاگرام شما کمک کند ، اما من به سه مورد اصلی اشاره کردم که به شما کمک می کند مخاطبان خود را بسازید و در طول زمان با آنها ارتباط برقرار کنید:
- بعدا . پست های اینستاگرام خود را از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود برنامه ریزی و به طور خودکار منتشر کنید.
- IconoSquare . اطلاعات ، ابزارهای تجزیه و تحلیل و بینش در مورد حساب و دنبال کنندگان شما.
- Webstagram . بهترین هشتگ ها را برای پست های خود و افراد را برای پست های حمایت شده خود بیابید.
ایجاد استراتژی رشد اینستاگرام برای پیشبرد کسب و کار شما
در این پست ما در مورد م effectiveثرترین روش های استفاده از اینستاگرام برای ایجاد یک دنبال کننده هدفمند صحبت کردیم ، اما این همیشه یک بازی اعداد نیست. مانند هر شبکه اجتماعی دیگری ، موفق ترین استراتژی این است که معتبر ، اجتماعی باشید و بدانید چه چیزی در اینستاگرام ارسال کنید .
اگر بر تعامل تمرکز کنید ، نه فقط دنبال کنندگان ، اینستاگرام می تواند خانه ای عالی برای محصولات و نام تجاری شما باشد و می تواند منجر به درآمد سالم برای تجارت الکترونیک شما شود. برای راهنمایی های بیشتر در مورد تبدیل این بستر رسانه های اجتماعی به یک کانال سودآور ، پست ما را در مورد نحوه درآمدزایی در اینستاگرام بررسی کنید .