ابزارهای هوش مصنوعی برای قیفهای بازاریابی موفق چیست؟ مشارکت مشتری برای هوش مصنوعی در صنعت خرده فروشی و فراتر از آن بسرعت کاربرد گسترده یافته است. تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی با مشتریان بیشتر با انتظار فوق العاده شخصی شده و تجربهی بلادرنگ بیشتر شده است.
بنابراین منطقی است که بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی بازاریابی و نرم افزار مورد هدف قیف تبدیل باشند. ابزارهای هوش مصنوعی قیف از فرآیند جذب مشتری یا مخاطب تا مشتری راغب (سرنخ) در بهبود راهبرد و استریم لاین فرایندهای شان به بازاریابها کمک می کنند. حتی کسب و کارهای کوچک باید فناوری هوش مصنوعی را برای حفظ کار اتخاذ کنند. خبر خوب اینکه پلتفورمهای نرم افزاری و ابزارهای بسیاری وجود دارند، بنابراین احتمالاً یکی را مطابق با نیازهای خود خواهید یافت.
دراینجا به نه ابزار برتر هوش مصنوعی برای قیف های بازاریابی موفق نگاه عمیق تری داریم.
1- Systeme
Systeme نرم افزار قیف فروش همه منظوره را عرضه می کند که به شما امکان می دهد قیف خود را مثل یک رئیس بسازید و مدیریت کنید. Systeme از ساخت یک صفحهی فرود (لندینگ) تا تدریس یک دورهی آنلاین برای مدیریت معرفها (افیلیتها) انواع ابزارها را عرضه میکند.
برنامه ی رایگان تا هزار شماره تماس را مجاز می کند، بنابراین اگر به بیش از این نیاز دارید باید ارتقا دهید. Systeme همچنین سه برنامه ی پولی را بشرح ذیل عرضه میکند:
- استارت آپ 27 دلار در ماه: تا پنج هزار شماره تماس
- وبینار 47 دلار در ماه: تا ده هزار شماره تماس
- کارآفرینی 97 دلار در ماه: تا پانزده هزار شماره تماس
اگر به بیش از پانزده هزار تماس نیاز دارید، برنامههای سفارشی از 147 دلار در ماه شروع می شوند.
اگر تازه شروع کرده اید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که همهی برنامهها بشرح ذیل هستند:
- ایمیلهای نامحدود
- فضای ذخیرهی فایل نامحدود
- اعضای نامحدود سایت عضویت
- بدون هزینهی تراکنش (هزینه پلتفورم PayPal و Stripe ممکن است درخواست شود)
- برنامههای معرف
- پشتیبانی آنلاین
Systeme برای یک پلتفورم قانونی همه منظوره ستبر و مقرون بصرفه است.
چه کسانی باید از Systeme استفاده کنند؟
بازاریاب های درجستجوی ادغام رشته ابزارهای بازاریابی و فرایندها و به یک ابزار متکی باشند.
2- Exceed.ai
مطابق با دادهها از کتابخانهی بینش های فروش[1]، پنجاه درصد دورنماها متناسب با آنچه میفروشید نیستند. بجای استفاده از فروشنده برای ازبین بردن مهمات منفجرنشده، شخصی سازی Exceed و اتوماسیون سرنخ بهینه می تواند آن را برای شما در زمان کمتر انجام دهد.
از Exceed.ai در مراحل تبدیل و پرورش سرنخ قیف تان استفاده کنید. با فناوری هوش مصنوعی درجه یک Exceed، سرنخهای تان را در مکالمهی شبیه انسان شرکت دهید. پلتفورم میتواند حتی نشستهای نمایندگان فروش را زمان بندی کند و موجب فروش بیشتر شوند. شما باید مظنه را از Exceed.ai برای یادگیری بیشتر درمورد پکیج متناسب با بودجه تان درخواست دهید.
چه کسانی باید از Exceed.ai استفاده کنند؟
کسب و کارها و سازمان هایی که به کمک بیشتری در مراحل تبدیل و پرورش سرنخ قیف فروش شان نیاز دارند.
3- Saleswhale
اغلب اوقات، سرنخهای بی اشتیاق سرد میشوند. درحالیکه شما دردسر تخصیص منابع به سرنخ های کمتر مشتاق دارید، Saleswhale پشت شما است.
Saleswhale محصول SaaS است که از هوش مصنوعی برای شناسایی، مشارکت و تبدیل سرنخ های نادیده گرفته شده استفاده میکند. دستیاران هوش مصنوعی Saleswhale با استفاده از پیگیریهای خودکار، رسیدگی ارجاعی و صلاحیت بهره، تجربه در بهترین سطح را برای شما و سرنخ های تان عرضه می کنند. با طرح رایگان می توانید با پرورش و تبدیل تا 200 سرنخ در ماه شروع کنید. برنامههای پولی برای سرنخهای بیشتر و کمپینهای ایمیل فعال بشرح ذیل هستند:
استارتر 495 دلار در ماه: تا 500 سرنرخ/ ماه، یک کمپین فعال
پلاس 1.495 دلار در ماه: تا 2500 سرنخ/ ماه، سه کمپین فعال
پروفشنال 2495 دلار در ماه: تا 5000 سرنخ در ماه، 10 کمپین فعال
چه کسانی باید از Saleswhale استفاده کنند؟
شرکتها در جذب مخاطب هدف قوی هستند اما برخی به کمک در تبدیل و پرورش سرنخ نیاز دارند.
4- Appier
Appier مشابه با Systeme ابزار فروش همه منظوره و کاملاً متناسب با خدمات هوش مصنوعی است. این SaaS می تواند به پیش بینی تراکنش با پلتفورم علمی داده های ستبرش کمک کند.
درجاییکه اکسل های Appier در راه حل های تبلیغات متقابل است. Appier با استفاده از هوش مصنوعی می تواند بطورموثر مخاطب تان را برای جلوبردن بیشینه تبدیل سرنخ تقسیم بندی کند. بیش ازاین نیازی به ساخت کمپین با امید به تحت تاثیر قراردادن مارک نیست، باتوجه به اینکه Appier کار کثیف (ناخوشایند) برای شما انجام خواهد داد.
قیمت گذاری Appier روی وب سایت دردسترس نیست، بنابراین به برقراری ارتباط (کمک خواستن) برای یادگیری بیشتر درمورد ابزارها و تناسب بالقوه شان با کسب و کارتان نیاز خواهید داشت.
چه کسانی باید از Appier استفاده کنند؟
کمپین های درجستجوی تناسب جامع ابزارهای بازاریابی به کمک هوش مصنوعی.
5- ClickFunnels
اگر در جستجوی راه حل قیف فروش انتها به انتها هستید، ClickFunnels را رسیدگی کنید.
هدف ClickFunnels با استفاده از دادههای فروش بیطرف و مدلهای فروش هوش مصنوعی، بهبود تجربهی بازاریابی برای کسب و کارهای با هر اندازه است.
ClickFunnels به شما امکان میدهد براحتی قیفها و وب سایتها را بسازید و معرفها را اداره کنید. این بدان معنی است که میتوانید جمع آوری کنید، پرورش دهید و سرنخ را با استفاده از یک پلتفورم تبدیل کنید. با بیش از صدهزار کارآفرین که از پلتفورم استفاده می کنند یا از آن استفاده کرده اند، بدون شک یک نام برای خودش در صنعت ساخته است. درحالیکه هیچ برنامهی رایگانی دردسترس وجود ندارد، برنامه هایی برای تقریباً هر بودجه ی کسب و کار وجود دارند. اینها عبارتنداز:
بیسیک 97 دلار در ماه: 20 قیف، 100 صفحه، سه دروازهی پرداخت و سه دامنه.
پلاتینیوم 297 دلار در ماه، قیفهای نامحدود، صفحات نامحدود، نه دروازهی پرداخت و نه دامنه
دو کلاب کوما 2497 دلار در ماه: قیفهای نامحدود، صفحات نامحدود، 27 دروازه ی پرداخت و 27 دامنه.
همهی برنامهها با پشتیبانی گفتگو و آموزش ویدئو همراه هستند.
چه کسانی باید از ClickFunnels استفاده کنند؟
کمپینهایی که بدنبال یک راه حل همه منظوره هستند که الگوهای حمایت و راهنمایی و آسان کاربرد را ارائه می کند.
سوالات پرتکرار درمورد ابزارهای هوش مصنوعی قیف بازاریابی
آیا سوالاتی درمورد ابزارهای هوش مصنوعی قیف دارید؟ به چند سوال پرتکرار در ذیل نگاهی بیندازیم.
هوش مصنوعی در بازاریابی آینده چه نقشی خواهند داشت؟
با انتظارات روزافزون از مشتریان B2B و B2C، نیاز به ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش وجود خواهد داشت. این فقط در صنعت خرده فروشی نیست، بلکه مراقبتهای بهداشتی، خدمات غذایی، فناوری و ماورای آن را شامل میشود.
در ابزار فروش هوش مصنوعی قیف فروش باید به دنبال چه چیزی باشم؟
ابتدا ، میخواهید ابزاری را پیدا کنید که تخصص آن در مرحله قیف فروش است که مشاغل شما بیشتر به آن نیاز دارد (جذب و ایجاد سرنخ، پرورش سرنخ، تبدیل یا همه ی مراحل). سپس رسیدگی کنید ابزارهای موجود چقدر راحت در گردش کار روزانه شما قرار می گیرند تا بتوانید ابزار مناسب را برای مشاغل خود انتخاب کنید.
چه موقع باید به راه حل همهی منظوره رسیدگی کنم؟
این که آیا شما به تازگی شروع به کار کرده اید یا میخواهید تلاشهای بازاریابی خود را تقویت کنید، یک راه حل همه کاره میتواند یک گزینه هوشمند باشد. مزیت داشتن همه دادههای شما در یک مکان است که میتواند توانایی شما را در استفاده از آنها بهبود بخشد.
چه نوع مشاغلی بیشتر از ابزارهای هوش مصنوعی قیف فروش سود میبرند؟
با رشد انفجاری ابزارهای قیف بازاریابی با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، ابزارهایی برای تقریباً هر بودجه ای دردسترس هستند. از کسب و کارهای کوچک تا شرکتهای بزرگ و شرکتهای بازاریابی، تقریباً هر کسب و کاری میتوانند از ابزارهای قیف فروش به کمک هوش مصنوعی فایده ببرند.
منبع: https://neilpatel.com/blog/ai-marketing-funnels
[1] Sales Insights Lab