“پنج سوال با …” متخصصان سئو و بازاریابان در تمام سطوح تجربه را نشان می دهد.
برای شروع کار، با هم چت کردیم کوین ایندیگاو درباره شروع خود در این صنعت، توصیه هایی برای سئوکاران مشتاق، به علاوه یک طرح DALL-E که لئوناردو داوینچی را شرمنده می کند، به اشتراک گذاشت. (یا شاید نه!)

من یک گیمر مشتاق بودم و اولین بار با ساختن وب سایت برای یک قبیله Counter-Strike با سئو آشنا شدم!
من ایده موتورهای جستجو را در اواسط نوجوانی کشف کردم، اما تنها پس از پیوستن به یک آژانس SEO مستقر در آلمان در سال 2011، سئو را از پایه به درستی یاد گرفتم.
من نسبت به تغییر قابل توجهی بازی توسط هوش مصنوعی بسیار خوشبین هستم—من پیشبینی میکنم که از نتایج جستجوی کلاسیک به چیزی کمتر درهمتر و با نتایج کمتر اما بهتر دور شویم.
با این حال، می دانید که در مورد پیش بینی های سئو چگونه است. من به راحتی ممکن است اشتباه کنم و ممکن است برعکس این اتفاق بیفتد.
اکثر سئوکارها خیلی تکنیکی شروع می کنند. اگر کسب و کار یا سایت خود را دارید، این مشکلی نیست. اما هنگام کار با مشتریان یا داخلی، باید توصیه های خود را با مشکلات تجاری مرتبط کنید و از صحبت های فنی اجتناب کنید – به جز زمانی که با تیم های خاصی مانند مهندسان صحبت می کنید.
سئو دیگر آن هنر هک و تاریک سابق نیست – با این حال بسیاری از سئوکاران هنوز مانند آن رفتار می کنند. این آنها را از انجام کارهای بیشتر باز می دارد، زیرا آنها برای توصیه های خود سرمایه گذاری و خرید دریافت نمی کنند.
با انجام دادن یاد بگیرید. سئو یک علم کاربردی است، به این معنی که نظریه ارزش چندانی ندارد.
پروژه جانبی خود را شروع کنید و فرضیه هایی را آزمایش کنید که از مطالبی که می خوانید یا از دیگران می شنوید به دست می آیند. همیشه خودتان چیزها را امتحان کنید آیا به تست اشاره کردم؟
در اینجا بهترین طرح DALL-E من از یک روح است. 😉

بیشتر بدانید
کوین مدیر سابق سئو در Shopify است و در حال حاضر به تیمهای سئو و رشد در Snap Inc. و Ramp و سایرین مشاوره میدهد. در وب سایت او اطلاعات بیشتری کسب کنید.
یادداشت ویراستار
این یک ایده سری جدید است که ما در حال آزمایش آن هستیم، بنابراین از بازخورد شما خوشحال خواهیم شد. جالب بود؟ آیا می خواهید بیشتر از این ها ببینید؟ برای اطلاع دادن به ما یا نامزد کردن شخصی برای سریال، برای ربکا در توییتر DM ارسال کنید اینجا.
